Anoniem: 696469

Topicstarter
Goede avond allemaal.

Gebruik sinds een week intensief word voor mijn school. Ik ben ernstig slechtziend en daarom gebruik ik voornamelijk sneltoetsen.

Ik heb mij zelf nu aangeleerd om met cmd+s een document op te kunnen slaan. Maar dan kom ik bij het volgende probleem..... Als ik met tab wil scrollen om mijn document in de map school submap engels wil plaatsen kan dit niet. Ik heb ook geprobeerd om dit met mijn muis te doen en de trackpad maar de map kan ik nergens vinden. terwijl als ik in finder kijk of als ik een word document wil openen in word er wel kan komen.

hoe los ik dit op? Ik heb nog zat vragen maar dit is 1 van de belangrijkste.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02:05
Ik neem aan dat het gaat over het "compacte" opslaan scherm. Rechts naast het veld waar je de bestandsnaam kunt intypen staat een knop met een pijl omlaag, als je daar op drukt veranderd het in een Finder-achtig scherm waar je wel alle mappen kunt zien.

Anoniem: 696469

Topicstarter
onwijs bedankt het is gelukt :D moet ik deze topic nu verwijderen? En hoe goed bent u in de mac begrijpen? Want heb nog wel wat vragen. Maar weet niet of u daar voor openstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:17
Topic hoeft niet verwijderd of gesloten te worden, zo kunnen aanvullingen gedaan worden en kunnen andere mensen dit probleem met oplossing weervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nu je vraag is opgelost kun je bijna net zo goed je volgende vragen hier neerzetten. Er zijn vast genoeg mensen die je van antwoorden kunnen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:02
Anoniem: 696469 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:57:
Goede avond allemaal.

Gebruik sinds een week intensief word voor mijn school. Ik ben ernstig slechtziend en daarom gebruik ik voornamelijk sneltoetsen.

Ik heb mij zelf nu aangeleerd om met cmd+s een document op te kunnen slaan. Maar dan kom ik bij het volgende probleem..... Als ik met tab wil scrollen om mijn document in de map school submap engels wil plaatsen kan dit niet. Ik heb ook geprobeerd om dit met mijn muis te doen en de trackpad maar de map kan ik nergens vinden. terwijl als ik in finder kijk of als ik een word document wil openen in word er wel kan komen.

hoe los ik dit op? Ik heb nog zat vragen maar dit is 1 van de belangrijkste.
Tip:

Aangezien je voornamelijk met sneltoetsen wil werken, neem ik aan dat je ook dit hebt aangezet:
- Systeemvoorkeuren > Toetsenbord > Snelkoppelingen > Alle tekstregelaars (vertaal dit even uit mijn hoofd omdat mijn computer op Engels staat).

Als je dit aanzet, kan je altijd "tabben" om naar het volgende "knopje" in de interface te komen.
Pagina: 1