WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
http://www.cable-modems.org/Q&A/index.php3?one_question=298
tcp/ip kan niet goed overweg met asymetrische netwerken. er zijn all rfc's die daar oplossingen voor hebben dacht ik. maar of dat al standaard in windows zit
tcp/ip kan niet goed overweg met asymetrische netwerken. er zijn all rfc's die daar oplossingen voor hebben dacht ik. maar of dat al standaard in windows zit
Is de oorzaak hiervan niet het uploaden ?
Ik bedoel, als je upload aan zijn limiet zit (door een upload van een of ander FTP / file sharing programma) is het dus, naar mijn ervaring
, bijna onmogelijk daarnaast te Internetten.
Probeer de programma's die aan het uploaden zijn eens te beperken tot 4 kb/s.
Ik bedoel, als je upload aan zijn limiet zit (door een upload van een of ander FTP / file sharing programma) is het dus, naar mijn ervaring
Probeer de programma's die aan het uploaden zijn eens te beperken tot 4 kb/s.
I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -
Dat heb ik ook wel met chello hoor, maar er valt nog wel gewoon normaal bij te internetten, maar het downloaden word wel een stuk trager idd
ik zal over Casema maar niet beginnen...
gewoonOp dinsdag 19 juni 2001 11:38 schreef Metalium- het volgende:
ik zal over Casema maar niet beginnen...
ik heb er met @home ook wel es last van.. vooral als ik al mn upload gebruik (15-16KB/s) wordt mn ping gigantisch hoog en kan ik praktisch nix meer.. en ik heb ook nog es 4 pc's aan die ene @homeaansluiting dus als 1 onverlaat
napster oid aan laat staan kunnen meteen alle PC's nauwelijks meer internetten..
TIP: gebruik bv WinMX, dan kun je de maximale bandbreedte instellen die voor uploaden gebruikt mag worden. Die heb ik zelf op 8K ingesteld (helft van de beschikbare 16K) en dan heb je d'r nauwelijks last meer van..Op dinsdag 19 juni 2001 12:11 schreef rick_h het volgende:
ik heb er met @home ook wel es last van.. vooral als ik al mn upload gebruik (15-16KB/s) wordt mn ping gigantisch hoog en kan ik praktisch nix meer.. en ik heb ook nog es 4 pc's aan die ene @homeaansluiting dus als 1 onverlaatnapster oid aan laat staan kunnen meteen alle PC's nauwelijks meer internetten..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Doordat er ge-upt wordt, is er minder ruimte om je opdrachten voor het downnen door te geven.
Gevolg:
hoe groter de upstream
hoe lager de downstream
Gevolg:
hoe groter de upstream
hoe lager de downstream
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Pagina: 1