Ik zoek een?
Een moederbord. Dit is het enige onderdeel waar ik nog niet over uit ben omdat er zoveel opties zijn die niet heel veel verschillen.
Wat is je budget?
Ik wil graag rond de 150 euro uitgeven aan een moederbord.
Ga je overklokken?
Ja.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op een ander forum werd gigabyte afgeraden omdat je adaptive mode voor cache ratio en vring niet kan aanpassen. Op basis hiervan heb ik liever asus of msi.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zijn alle componenten inc een mogelijk moederbord:
Ik zoek een moederbord met een PS/2 poort omdat ik die gebruik voor mijn toetsenbord. Ik heb het liefst ook een bios/uefi waarin makkelijk te werken is. Ik heb de volgende 4 opties gekozen:
pricewatch: Asus Z170-A
pricewatch: Asus Z170 PRO GAMING
pricewatch: MSI Z170A KRAIT GAMING
pricewatch: MSI Z170A GAMING PRO
Mijn voorlopige keuze gaat uit naar de asus z170-a. ASUS heeft volgens mij de beste bios/uefi dus daarom heb ik voor de iets goedkopere z170-a gekozen ipv z170 pro gaming.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en waarom ik het ene mobo moet kiezen ipv de andere.
Een moederbord. Dit is het enige onderdeel waar ik nog niet over uit ben omdat er zoveel opties zijn die niet heel veel verschillen.
Wat is je budget?
Ik wil graag rond de 150 euro uitgeven aan een moederbord.
Ga je overklokken?
Ja.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op een ander forum werd gigabyte afgeraden omdat je adaptive mode voor cache ratio en vring niet kan aanpassen. Op basis hiervan heb ik liever asus of msi.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zijn alle componenten inc een mogelijk moederbord:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 258,90 | € 258,90 |
| 1 | Asus Z170-A | € 142,- | € 142,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Noctua NH-U12S | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 100,18 | € 100,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 918,88 | |
Ik zoek een moederbord met een PS/2 poort omdat ik die gebruik voor mijn toetsenbord. Ik heb het liefst ook een bios/uefi waarin makkelijk te werken is. Ik heb de volgende 4 opties gekozen:
pricewatch: Asus Z170-A
pricewatch: Asus Z170 PRO GAMING
pricewatch: MSI Z170A KRAIT GAMING
pricewatch: MSI Z170A GAMING PRO
Mijn voorlopige keuze gaat uit naar de asus z170-a. ASUS heeft volgens mij de beste bios/uefi dus daarom heb ik voor de iets goedkopere z170-a gekozen ipv z170 pro gaming.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en waarom ik het ene mobo moet kiezen ipv de andere.