Laagste prijs garantie + extra kassa korting foto Klein

Pagina: 1
Acties:

• Ewoudb
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:59
Beste Tweakers/ koopjesjagers,

Ik zit met het volgende, momenteel is bij Foto Klein een prijzenfestival waarbij extra kassakorting wordt gegeven tot 150 euro.

Nu ben ik al een tijdje opzoek naar een GoPro Hero 4 Black, nu zijn er al diverse aanbiedingen geweest, maar naar mijn mening nog steeds te duur.

Nu zag ik dat de GoPro Hero 4 black adventure momenteel bij de mediamarkt 409 euro is.
Foto Klein biedt de laagste prijs garantie, dus hij is bij de mediamarkt goedkoper dus dan wordt het aankoop bedrag bij Klein ook 409 euro.

Naar mijn mening zou ook de extra kassa korting toegepast moeten worden.
http://www.klein.nl/kortingsfestival

In mijn geval 45,00 euro. Hiermee zou het bedrag uitkomen op 364 euro.
Echter Klein zegt dat die kassakorting geldt op de prijzen op de website, maar dit staat niet zover ik heb kunnen terugvinden niet in hun voorwaarde van de extra kassakorting (staan nog geen eens voorwaarde) of algemene voorwaarde.

Nu is mijn vraag wie heeft nu gelijk? naar mijn mening is het een extra kortingsactie en staat er niet vermeld dat hij niet te combineren is.

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023

"KORTINGSFESTIVAL
Maak alleen deze week gebruik van het unieke kortingsfestival bij Klein! Hoe duurder uw aankoop*, hoe hoger de kortingen! Deze actie is alleen geldig in onze winkels en niet op online gereserveerde producten."

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 20:23
Ze passen eerst de kassakorting toe, en dan pas kun je aanspraak maken op de laagsteprijsgarantie. Mediamarkt doet dat op dezelfde manier. Je kunt daar niets tegen doen. Het is slim adverteren.

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:12
MvanRijnen schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:00:

"KORTINGSFESTIVAL
Maak alleen deze week gebruik van het unieke kortingsfestival bij Klein! Hoe duurder uw aankoop*, hoe hoger de kortingen! Deze actie is alleen geldig in onze winkels en niet op online gereserveerde producten."
Waarom gaat TS niet gewoon naar de winkel om te vragen of hij in aanmerking komt voor deze korting? Als je niet in de buurt komt, gewoon even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:32

Perkouw

Moderator General Chat
Ik zet hem even door van AK -> SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:42

sapphire

Die-hard pruts0r

Bij klein maken ze sowieso een potje van hun kortingsacties. Zal vast letterlijk en als je alles precies gaat nalezen kloppen, klantvriendelijk is alleen anders bij ze.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ze controleren zogenaamd constant de prijs bij de concurrent, om zo zelf de laagste prijs te kunnen garanderen. En daarbij krijg je nu nog eens extra kassakorting. En als je daar dan gebruik van wil maken, dan zijn er zogenaamd weer voorwaarden die dat allemaal verhinderen. Als je alles precies gaat nalezen, zul je constateren dat hun verhaal niet klopt, maar ze komen er mee weg. Dus volgende keer weer zo'n actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 09:22
haribold schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:34:
Ze controleren zogenaamd constant de prijs bij de concurrent, om zo zelf de laagste prijs te kunnen garanderen. En daarbij krijg je nu nog eens extra kassakorting. En als je daar dan gebruik van wil maken, dan zijn er zogenaamd weer voorwaarden die dat allemaal verhinderen. Als je alles precies gaat nalezen, zul je constateren dat hun verhaal niet klopt, maar ze komen er mee weg. Dus volgende keer weer zo'n actie.
Ze controleren zogenaamd de prijzen bij de concurrent om zogenaamd scherpe prijzen te hanteren. Daarbij kun je dan nu nog eens extra kassakorting krijgen.
Mocht het product bij een concurrent tóch nog goedkoper blijken dan kun je aanspraak maken op de laagste prijs garantie. :+

Nergens staat imo dat de kassakorting toegepast wordt NA de laagste prijs garantie...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• mdlaat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Opgelet; ik heb de indruk dat gedurende de week de kortingsbedragen aangepast zijn.
De week begon met deze bedragen: YouTube: Kortingsfestival
Maar nu zijn de kortingsbedragen verlaagd volgens hun site.

[ Voor 17% gewijzigd door mdlaat op 17-09-2015 14:44 ]

Pagina: 1