Beste tweakers,
Ik was op zoek naar een computer voor diverse taken als Office (Word, Excel, Outlook enz.), Picasa oid., Google Chrome en soms een game (denk niet aan al te zware games).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil Windows 10 op dit systeem gaan installeren met bovengenoemde (en soortgelijke) programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het gaat er om dat het systeem goed werkt en een realistische prijs krijgt voor zijn prestaties.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb hier nog een NVIDIA GeForce 9500 GT liggen die eventueel kan gebruikt worden. Ook ligt hier voor de reguliere dataopslag nog een 1TB (uiteraard sata) schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de hardware inclusief kast. Software en randapparatuur is al voor elkaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een Intel processor. Intel maakt kwalitatief goede producten waar wij altijd met veel plezier gebruik van maken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn als het systeem stil is.
Ga je overklokken?
Nope, dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een systeem samengesteld en in de Pricewatch opgezocht. Hebben jullie verder nog suggesties, tips of opmerkingen?
Alvast bedankt!
Ik was op zoek naar een computer voor diverse taken als Office (Word, Excel, Outlook enz.), Picasa oid., Google Chrome en soms een game (denk niet aan al te zware games).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil Windows 10 op dit systeem gaan installeren met bovengenoemde (en soortgelijke) programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het gaat er om dat het systeem goed werkt en een realistische prijs krijgt voor zijn prestaties.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb hier nog een NVIDIA GeForce 9500 GT liggen die eventueel kan gebruikt worden. Ook ligt hier voor de reguliere dataopslag nog een 1TB (uiteraard sata) schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de hardware inclusief kast. Software en randapparatuur is al voor elkaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een Intel processor. Intel maakt kwalitatief goede producten waar wij altijd met veel plezier gebruik van maken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn als het systeem stil is.
Ga je overklokken?
Nope, dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een systeem samengesteld en in de Pricewatch opgezocht. Hebben jullie verder nog suggesties, tips of opmerkingen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Boxed | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-S1 | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Sharkoon VS4-V USB 3.0 | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 44,- | € 44,- |
| 1 | Samsung Writemaster SH-224FB Zwart | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 300W | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 240GB | € 83,50 | € 83,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 365,86 | |
Alvast bedankt!