Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fabrieksgarantie 8-pin kabel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net bij de Mediamarkt deze kabel gekocht van Belkin:

http://www.belkin.nl/f8j1...e-lightningusb-kabel.html

Nu staat er op de website van Belkin zelf niks over garantie, behalve als je hem niet wilt gebruiken dat je hem binnen 14 dagen kan retourneren. Nu staat er wel op het doosje dat er 2 jaar fabrieksgarantie op zit, wat betekend dit precies in dit geval. Iemand hier al ervaring mee?

Ik heb het gekocht omdat al mijn andere kabels binnen een paar maanden kapot waren gegaan en nu wil ik dus eens een Belkin oplaadkabel proberen. Zit er bij fabrieksgarantie ook kabelbreuk of 'Deze accessoires word niet ondersteund.'-melding in?

Verwijderd

Je hebt garantie bij MM. Daar heb je de kabel gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:49:
Je hebt garantie bij MM. Daar heb je de kabel gekocht.
Oké dus als ik kabelbreuk heb of hij geeft de melding dat hij niet meer werkt kan ik binnen 2 jaar terug om een nieuwe kabel te eisen bij de MediaMarkt?

Verwijderd

Als je iets wilt claimen zal je bij MM moeten zijn. Of zij jou dan gelijk gaan geven is punt zoveel. Iets met gelijk hebben en gelijk krijgen....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:56:
Als je iets wilt claimen zal je bij MM moeten zijn. Of zij jou dan gelijk gaan geven is punt zoveel. Iets met gelijk hebben en gelijk krijgen....
Oké thanks voor de snelle reactie, dan maar hopen dat de kabel niet kapot gaat en anders op een lieve medewerker.