[WP] deel menu verbergen dat nog geen articles heeft

Pagina: 1
Acties:

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:18

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Ik ben WP newbie, en zit nog in de ontdekkingsfase.

Ik heb een overzicht gemaakt van categories, deze ingeklopt in WP, en vervolgens daar een Menu van gemaakt. So far so good. Daarna op de 'live' site eens rongeklikt in het menu, en krijg telkens een "Sorry. This category does not contain any posts yet." Logish, er bestaan idd nog geen posts, behalve voor de enkele die ik gemaakt heb om te testen.

Nu is mijn vraag: is er een manier om in WP aan te geven dat delen van het Menu waarvoor er nog geen Articles zijn niet worden weergegeven? Ik kan het natuurlijk handmatig doen, maar dit lijkt mij typisch iets dat geautomatiseerd kan worden. Ik zou toch niet de eerste zijn die dit tegen komt?

Als ik op Google zoek vindt ik alleen posts over hoe delen van het Admin menu te verbergen. Niets dat lijkt op wat ik hier boven omschrijf.

[ Voor 26% gewijzigd door lordsnow op 12-09-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Naar mijn beste weten zit dat niet in de standaard configuratie van WordPress. Dan is het alleen een kwestie van een meu knop wel of niet in het menu zetten.
De menu functie van WordPress laat een walker toe, waarmee je functionaliteiten aan het menu kunt toevoegen. Je schrijft dat je een WP newbie bent, dus ik zal niet adviseren om zelf een walker te schrijven, maar de functie maakt het dus wel mogelijk dat er misschien plugins bestaan die dat doen.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-10 13:07

Vos

AFCA

Ik weet niet om hoeveel categorieën het gaat? Maar het lijkt mij dat zodra er 1 post in die categorie staat dat je de categorie in het menu wilt tonen? Dan is dit toch niet zoveel moeite om dit handmatig te doen? Het is dan ook nog eens eenmalig.