Heeey hallo,
Ik heb een uitdaging, en kom er maar niet achter hoe ik dit dient op te lossen.
Ik ben klant bij vodafone glasvezel en heb een Draytek Vigor2132F geplaatst gekregen.
Nu werkt de iptv en het internet helemaal super.
Aangezien mijn netwerk heel groot is en veelal alles bij mij over het netwerk ga heb ik een nieuwe router gekocht. Dit is de ASUS RT AC3200. dit is een tri-band router. Ben hier dan ook megaaa tevreden over zijn prestatie's en de mogleijkheden die deze router bied.
Nu komt het probleem.
Nu heb ik beneden in de MK de Draystek staan. Mijn televisie beneden zit daar rechtstreeks op (poort 3 ).
Aangezien deze ASUS ook ipv ondersteunt wil ik via de Lan kabel van de draytek naar de ASUS ook de IPTV laten lopen zodat ik op een van de poorten van de ASUS mijn ip tv kan gaan gebruiken.
Je hebt op de ASUS daarin zoveel instellingen staan, maar kom er niet meer uit.
Hmm krijg geen printscreens toegevoegd.
Hoop dat mijn vraag duidelijk is.
PS: weet niet hoe ik een nieuwe topic kan aanmaken
alvast bedankt heren.
groetjes Roy
Ik heb een uitdaging, en kom er maar niet achter hoe ik dit dient op te lossen.
Ik ben klant bij vodafone glasvezel en heb een Draytek Vigor2132F geplaatst gekregen.
Nu werkt de iptv en het internet helemaal super.
Aangezien mijn netwerk heel groot is en veelal alles bij mij over het netwerk ga heb ik een nieuwe router gekocht. Dit is de ASUS RT AC3200. dit is een tri-band router. Ben hier dan ook megaaa tevreden over zijn prestatie's en de mogleijkheden die deze router bied.
Nu komt het probleem.
Nu heb ik beneden in de MK de Draystek staan. Mijn televisie beneden zit daar rechtstreeks op (poort 3 ).
Aangezien deze ASUS ook ipv ondersteunt wil ik via de Lan kabel van de draytek naar de ASUS ook de IPTV laten lopen zodat ik op een van de poorten van de ASUS mijn ip tv kan gaan gebruiken.
Je hebt op de ASUS daarin zoveel instellingen staan, maar kom er niet meer uit.
Hmm krijg geen printscreens toegevoegd.
Hoop dat mijn vraag duidelijk is.
PS: weet niet hoe ik een nieuwe topic kan aanmaken
alvast bedankt heren.
groetjes Roy