Ik zoek een nieuwe laptop om mee te nemen op reis. Nu ben ik zeer geinteresserd in de Dell XPS 13. Volgens mij is deze bijna perfect. Echter zou ik liever de versie hebben met het kleinere 1920 x 1080 non-touch scherm. Deze is namelijk niet glossy, touch ga ik nooit gebruiken en bovendien is deze versie net weer wat lichter en gaat de batterij langer mee.
Echter in de Dell website is deze klaarblijkelijk niet te krijgen. Hier in de price watch zie ik er wel een paar staan die via resellers verkocht worden. Weten jullie of het klopt dat deze bij Dell niet te krijgen is? Weten jullie ook of het mogelijk is de Dell laptops ergens te zien of zijn deze echt alleen online te koop?
Vriendelijk bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Naast het standaard gebruik, ook programmeren en een foto bewerking.
Wat is je budget?
Maakt niet uit.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij moet zo licht mogelijk zijn en liefst ook een lange batterij duur. Deze is voor op reis dus ik zal hem altijd in mijn rugzak met me mee dragen.
Echter in de Dell website is deze klaarblijkelijk niet te krijgen. Hier in de price watch zie ik er wel een paar staan die via resellers verkocht worden. Weten jullie of het klopt dat deze bij Dell niet te krijgen is? Weten jullie ook of het mogelijk is de Dell laptops ergens te zien of zijn deze echt alleen online te koop?
Vriendelijk bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Naast het standaard gebruik, ook programmeren en een foto bewerking.
Wat is je budget?
Maakt niet uit.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij moet zo licht mogelijk zijn en liefst ook een lange batterij duur. Deze is voor op reis dus ik zal hem altijd in mijn rugzak met me mee dragen.