Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geinteresseerd in Dell XPS 13

Pagina: 1
Acties:

• HoroHoro
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik zoek een nieuwe laptop om mee te nemen op reis. Nu ben ik zeer geinteresserd in de Dell XPS 13. Volgens mij is deze bijna perfect. Echter zou ik liever de versie hebben met het kleinere 1920 x 1080 non-touch scherm. Deze is namelijk niet glossy, touch ga ik nooit gebruiken en bovendien is deze versie net weer wat lichter en gaat de batterij langer mee.

Echter in de Dell website is deze klaarblijkelijk niet te krijgen. Hier in de price watch zie ik er wel een paar staan die via resellers verkocht worden. Weten jullie of het klopt dat deze bij Dell niet te krijgen is? Weten jullie ook of het mogelijk is de Dell laptops ergens te zien of zijn deze echt alleen online te koop?

Vriendelijk bedankt!

Wat ga je met je laptop doen?
Naast het standaard gebruik, ook programmeren en een foto bewerking.

Wat is je budget?
Maakt niet uit.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij moet zo licht mogelijk zijn en liefst ook een lange batterij duur. Deze is voor op reis dus ik zal hem altijd in mijn rugzak met me mee dragen.

• SubChord
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-07-2024
De Xps 13's zullen binnenkort wel terug binnen komen. Ze krijgen naar alle waarschijnlijkheid een upgrade naar de nieuwe skylake processor generatie. Ze kunnen deze echter nog niet uitbrengen omdat deze processors nog niet officieel zijn aangekondigd. Normaal gezien zouden deze in de loop van oktober aangekondigd worden. Ik ben er zelf ook op aan het wachten :)

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 04:12
SubChord schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:01:
De Xps 13's zullen binnenkort wel terug binnen komen. Ze krijgen naar alle waarschijnlijkheid een upgrade naar de nieuwe skylake processor generatie. Ze kunnen deze echter nog niet uitbrengen omdat deze processors nog niet officieel zijn aangekondigd. Normaal gezien zouden deze in de loop van oktober aangekondigd worden. Ik ben er zelf ook op aan het wachten :)
Is dat niet al aangekondigd?

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 10:49
Ik heb hem in augustus gekocht (Dell Developer Edition). Hij komt wel weer terug in de store, even geduld hebben.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 04:12
Freaky Max schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:21:
Ik heb hem in augustus gekocht (Dell Developer Edition). Hij komt wel weer terug in de store, even geduld hebben.
Bevat de developer editie dezelfde hardware als de normale, en goedkoper? Want heb gratis studentenversie windows 10, zou dan wel eens interessant kunnen zijn.

• Freaky Max
Het scheelt 60 euro die je normaal betaald voor de Windows licentie, je krijgt Ubuntu als OS. De hardware: FHD scherm, 8 GB werkgeheugen, 256 SSD.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 08:25
mooie laptop de dell xps 13. Het enige nadeel vond ik echter het niet uit te breiden werkgeheugen.
Je bent en blijft afhankelijk van de 8gb. In het begin zal je bij dagelijks gebruik daar niet al te veel van merken. Maar later bij zwaardere applicaties mogelijk wel...

...

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Freaky Max schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:15:
Het scheelt 60 euro die je normaal betaald voor de Windows licentie, je krijgt Ubuntu als OS. De hardware: FHD scherm, 8 GB werkgeheugen, 256 SSD.
Met welke processor? En wat was dan de prijs als ik vragen mag? :9

• Freaky Max
Met de i5, het verschil in performance met de i7 is minder dan 10% in benchmarks. In de praktijk merk je dat niet. Totale prijs was 1002,15 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Freaky Max op 25-09-2015 10:30 ]

Pagina: 1