Toon posts:

Welke videokaart in lifebook e780

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb sinds 2 dagen een nieuwe laptop wel twee hands gekocht maar goed..
het gaat hier om de lifebook e780 (linkje naar specs http://support.fujitsupc.com/CS/Port...srch=TECHSPECS)

het probleem:
Hier staat bij dat ik een 330m zou moeten hebben nou kijk ik bij apparaat beheer en staat er Intel HD nu dacht ik dus ik download de 330m driver van de nvidia site maar na op setup te klikken stond der ineens dat ik niet de juiste hardware had en dus niet kon woorden geïnstalleerd.
nu is mijn vraag hoe kan dit?

ik ben erg leek in deze dingen.
Groetjes en alvast bedankt voor de moeite!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik ben even bij Fujitsu gaan kijken (je link werkt niet) en kwam daar de supportpage tegen.
Er staan zowel Intel als nVidia drivers ter download, dus best grote kans dat die laptop in verschillende configuraties is verkocht.

http://support.fujitsupc....ProductType=Notebook%20PC

Edit:
er zat ook nog een techspecs pagina bij, waar letterlijk staat:
NVIDIA® GeForce GT 330M with a total dedicated graphics memory of 1 GB (optional)
Integrated Intel® HD Graphics

Een GT330M is dus een optie geweest, en niet elke laptop is daar mee verkocht.

[ Voor 28% gewijzigd door McKaamos op 12-09-2015 12:13 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:49

TommieW

Numa numa.

Afhankelijk van de Intel HD Graphics die je hebt, zijn die mogelijk nog sneller dan een 330M. Met een 330M kom je niet echt heel ver.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

TommieW schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 12:15:
Afhankelijk van de Intel HD Graphics die je hebt, zijn die mogelijk nog sneller dan een 330M. Met een 330M kom je niet echt heel ver.
Het is een first-gen i5 of 7, dus weinig kans dat Intel HD Graphics sneller is.
Met de latere modellen allicht, maar niet met een first-gen

Passmark zegt 370 punten voor de GT330M.
Ik kon zo niet het exacte kloppende getal voor een Westmere CPU vinden, maar second-gen (Sandy Bridge) i5/i7 heeft Intel HD3000 en dat scoort 310 passmark punten.
First-gen zit dus gegarandeerd lager.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Omdat je probleem oa veroorzaakt lijkt te worden door onwetendheid welke hardware er in je laptop zit hoort dit niet in clientsoftware. Ik verplaats je topic naar een ander deelforum.
Ook je topictitel pas ik voor je aan: een titel als 'wat nu' zegt niets over de vraag die je wilt stellen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland