Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 696320

Topicstarter
Hoi mensen van tweakers,

Ik heb vanmiddag voor 25 euro jbl t280A oordopjes gekocht. Deze heb ik vanavond uitgeprobeerd, waarna ik erachter kwam dat deze, net als een vorig paar oordopjes van mij (ook met knopje) alleen goed geluid geven als ik het knopje (om telefoongesprek mee op te nemen of te pauzeren of iets, wat bij mij niet het geval is) ingedrukt houdt. Ik heb hier verder op internet na vrij lang zoeken niks over gevonden al ben ik daar geen expert in..

Dit gebeurt bij alle oordopjes die ik heb geprobeerd met 1 knopje. Ze klinken echt super als ik het knopje ingedrukt heb. Maar dat lijkt me niet de bedoeling ik denk dat het gewoon aan mijn telefoon (Wolfgang at-as50hd) ligt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :D
Gr Patrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Test ze op een andere telefoon en je weet het.
Heel eerlijk: het zou me niks verbazen als het gewoon aan je tel ligt. Het is geen iPhone ofzo...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

niet alle functies worden altijd ondersteund. Dus: compatible oordopjes kopen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Eagle schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 22:27:
Test ze op een andere telefoon en je weet het.
Heel eerlijk: het zou me niks verbazen als het gewoon aan je tel ligt. Het is geen iPhone ofzo...
Gelukkig is het geen iPhone Nee..
Het ligt ook zeker aan mijn telefoon, maar het ligt niet aan het merk.
@Fietsbel dus je bedoelt dat ik het beste nieuwe oordopjes kan halen? Ik had toch echt gehoopt dat er misschien iets aan te doen Was.. Hoe zeker ben je hiervan, als dit Is wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Niet alle oordopjes zijn compatible met alle functies van het toestel, beste is om even de website/verpakking te bekijken of de verkoper te vragen of het allemaal goed werkt met jouw GSM. Zo zijn er genoeg headsets waarbij de knoppen wel goed werken op een iOS apparaat maar niet op een android, maar andersom.

39

Topicstarter
Dus, u zegt dat ik of een nieuwe mobiel of een nieuw paar oordopjes zonder bedieningspaneel moet kopen? Aangezien het niet aan de oordopjes ligt, zal dat het dus zijn?

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
niet alleen bij iphone en android telefoons zitten verschillen in welke headsets compatible zijn, zelfs binnen merken zitten verschillen, o.a. Samsung is ooit van type headset gewisseld. En dan ziet de plug er gewoon hetzelfde uit. als je op zoekt welkt type aansluiting gebruikt wordt op jouw telefoon kun je aan de hand daarvan een compatible headset vinden.

zoek dan eens op OMTP CTIA en AHJ

[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 12-09-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-05 22:57
Dit heeft te maken met de zogenaamde TRRS plug.
Afbeeldingslocatie: http://www.covingtoninnovations.com/michael/blog/1307/130701-trrs.jpg

Je zou een TRRS connector kunnen gebruiken om de oortjes normaal te laten werken.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:55

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1