Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil mijn pc gaan gebruiken voor gamen, D3 tekenen in Revit t.b.v. kleinschalige woningbouw en modellering
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca. €450,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Videokaart: GTX 550 TI, 1 GB, GDDRS
- Voeding: Gigabyte Odin GT 550W
- Behuizing. Gigabyte chassis ATX
- 2x Harde schijven: WD5000AAKX, 500GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord : GIGABYTE GA-Z97P-D3,
- Processor: Intel® Core™ i5-4690, 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo)
- Geheugen: 2 x Kingston HyperX 8 GB DDR3-1866 Kit, Werkgeheugen
- Processor koeler? of ziet die bij de de processor inbegrepen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik Heb nu een pc van ca 8 jaar oud die aan vervanging toe is. In de afgelopen jaren heb ik wel het e.e.a. vervangen zoals videokaart en voeding. Daarom wil ik die sowieso nog gebruiken voor de nieuwe pc om kosten te besparen. Ik wil nu een goede basis die ik t.z.t kan upgraden met een andere videokaart etc.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- Wil graag weten of de combinatie van moederboard, processor en geheugen goed is.
- Is het verstandig om een behuizing van 8 jaar oud te gebruiken omdat ik het design mooi vind
B.v.d. voor jullie reactie.
Wil mijn pc gaan gebruiken voor gamen, D3 tekenen in Revit t.b.v. kleinschalige woningbouw en modellering
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca. €450,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Videokaart: GTX 550 TI, 1 GB, GDDRS
- Voeding: Gigabyte Odin GT 550W
- Behuizing. Gigabyte chassis ATX
- 2x Harde schijven: WD5000AAKX, 500GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord : GIGABYTE GA-Z97P-D3,
- Processor: Intel® Core™ i5-4690, 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo)
- Geheugen: 2 x Kingston HyperX 8 GB DDR3-1866 Kit, Werkgeheugen
- Processor koeler? of ziet die bij de de processor inbegrepen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik Heb nu een pc van ca 8 jaar oud die aan vervanging toe is. In de afgelopen jaren heb ik wel het e.e.a. vervangen zoals videokaart en voeding. Daarom wil ik die sowieso nog gebruiken voor de nieuwe pc om kosten te besparen. Ik wil nu een goede basis die ik t.z.t kan upgraden met een andere videokaart etc.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- Wil graag weten of de combinatie van moederboard, processor en geheugen goed is.
- Is het verstandig om een behuizing van 8 jaar oud te gebruiken omdat ik het design mooi vind
B.v.d. voor jullie reactie.
[ Voor 14% gewijzigd door DoubleB85 op 11-09-2015 21:53 ]