Denon avr x2000 probleem icm OHC mediaspeler

Pagina: 1
Acties:

• celsius
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb gisteren mijn Open Hour Chameleon (OHC) mediaspeler ontvangen en nu heb ik een probleem icm met mijn receiver.
Dit probleem doet zich zowel voor als ik de OHC rechtstreeks via de tv verbind of via de receiver laat lopen.

Op het moment dat de OHC op stand by zet en weer tv o.i.d. wil gaan kijken reageert mijn receiver niet meer. Ik krijg dan geen geluid door en de tv schakelt dan over op zijn eigen speakers.

Het lijkt er op dat de receiver blijft denken dat de OHC nog gewoon aan staat. Op het moment dat ik de OHC uitschakel m.b.v. de uit knop (dus geen stroom meer ontvangt) schakelt de receiver wel over op het doorgeven van tv geluid.
Ik heb de optie HDMI pass through op de receiver al uitgezet maar dat mocht niet baten.

Heeft één van jullie enig idee of wellicht hetzelfde probleem?

Alvast bedankt voor het meedenken.

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik zou denken dat je het op het zelfde "kanaal of apparaat" hebt staan. En het zal dan zo staan dat de receiver automatisch de bron selecteert. Pak je handleiding erbij en kijk stel voor de ohc een nieuw apparaat in. Wat voor receiver heb je?

Edit:

Zie het in de topictitel staan. Denk inderdaad dat de receiver automatisch de bron selecteert.

[ Voor 18% gewijzigd door Zahariac op 12-09-2015 08:51 . Reden: Niet goed de titel gelezen ]