Lakschade verbergen/camoufleren

Pagina: 1
Acties:

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik heb op de 1e dag al lakschade gemaakt aan de voorkant van mijn toen nieuwe versterker. Ik had ruzie met de stickers die er standaard opzitten. Ben er niet trots op.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9npUNVT.jpg

Inmiddels is het een jaar later. Het valt in het dagelijkse leven nauwelijks op maar het blijft een punt van irritatie. Repareren lijkt me geen optie. Maar nu dacht ik. Mischien iets eroverheen plakken... beetje in een vorm waarbij het lijkt alsof het hoort (nouja ok waarbij het iig niet lelijk is).

Iemand daar ervaring mee of een ander idee?

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02:00

CeesKees

I rest my Kees

Zijn De krassen te voelen met je nagel? Het eerste dat ik denk is... Polijsten!

Ik heb wel schuursponskrassen uit een auto gepolijst. Niets meer van te zien!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:50
Is het metaal of kunststof?

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
CeesKees schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:41:
Zijn De krassen te voelen met je nagel? Het eerste dat ik denk is... Polijsten!

Ik heb wel schuursponskrassen uit een auto gepolijst. Niets meer van te zien!
Volgens mij zijn dit idd schuursponskrassen. Op 2 plekken is de lak er helemaal of. Dat is ook het enige wat je kan voelen. Zoals gezegd ik denk dat repareren lastig is. Met polijsten gaat het er niet uitzien zoals de rest lijkt me? En ook niet in een strakke vorm zoals bijvoorbeeld een sticker, dat was waar ik aan zat te denken...
Volgens mij is het kunststof. Het is een Denon AVR-X2000.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Fijn schuren, ontvetten en overspuiten als je dezelfde kleur kan vinden. Een viltstift in dezelfde kleur kan zulke defecten ook een stuk minder zichtbaar maken.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Overspuiten is denk ik geen optie, omdat er vast ook teksten op zijn gedrukt.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:29

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

je zou eens langs kunnen gaan bij zo'n gozer die parkeerdeukjes wegwerkt.....dat spotrepair zeg maar....

zitten vast wel een paar autopoetsers oid bij je in de buurt die je kunnen helpen of verwijzen.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:39
Kunststof lijkt mij idd niet mooi te polijsten, maar misschien wel noodzakelijk bij diepe krassen. In de autodetailing branche zijn vele geschikte producten. Wat misschien ook resultaat kan geven is een product om rubbers en dashboards weer meer contrast te geven. Dit zijn wel veelal vettige producten. Misschien dat blanke lak nog een optie is. In alle gevallen zal het er vanaf hangen hoe glimmend het van origine was.

Verwijderd

De originele sticker ergens terug zoeken op eBay? :) Of een andere Dolby/DTS sticker eroverheen.
Pagina: 1