Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• antonrebel
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 09:42
Hallo
Misschien beetje rare vraag maar ik ben op zoek naar een toetsenbord wat net zo typt als die van een laptop.
hebben jullie enig idee ? ik ben een leek op dat gebied.
budget tot 50 euro
ik heb zelf al naar een appel keybord gekeken maar ik weet niet of dat dan 100 werkt op op windows, ivm met de command toetsen

alvast bedankt

[ Voor 23% gewijzigd door antonrebel op 11-09-2015 19:45 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:57
http://tweakers.net/categ...XRZYo6SVbSSmYWJmVJsbW0tAA

Maar je had natuurlijk zelf ook kunnen google hoe laptop like toetsenbord heet. En dan even in de pricewatch duiken.

• PoJa84
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-02 19:39
Ik gebruik een apple aluminium keyboard. Werkt prima onder windows. Gekocht voor een paar tientjes op marktplaats.

Een paar toetsen zitten net op een andere plek, maar daar wen je wel aan.

• draadje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
na win10 heb ik op mijn hp keyboard geen indicatie lichtjes meer zoals caps lock .zeer lastig.

hp had dit in de software zitten,maar zoals gezegd na de update foetsie.

wil maar gelijk nieuw keyboard kopen. maar lastig omdat je het niet uit kunt proberen.

vandaar graag reactie.

moet lekker typen niet teveel lawaai dus indicatie voor numlock en caps lock en draadloos .

wie weet een goed keyboard met bovenstaande eisen. (us international qwerty)

Verwijderd

draadje schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:20:
na win10 heb ik op mijn hp keyboard geen indicatie lichtjes meer zoals caps lock .zeer lastig.

hp had dit in de software zitten,maar zoals gezegd na de update foetsie.

wil maar gelijk nieuw keyboard kopen. maar lastig omdat je het niet uit kunt proberen.

vandaar graag reactie.

moet lekker typen niet teveel lawaai dus indicatie voor numlock en caps lock en draadloos .

wie weet een goed keyboard met bovenstaande eisen. (us international qwerty)
Als gaming toetsenbord heb ik ervaring met de Razer Deathstalker, gaat over je budget heen m.u.v de 2e handse versie.