Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reizen en foto's bewerken

Pagina: 1
Acties:

• T.ooms
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-01-2022
Een vriend van me gaat een tijdje reizen/trekken in Nepal en is op zoek naar een draagbare laptop/ultrabook/... om on the go foto's te bewerken (hobby) dus het ding zou Photoshop moeten kunnen draaien. Hij stelt wel een onredelijk klein budget voorop (350EUR) maar ik gok dat dat wel wat kan verhoogd worden. Ik stelde voor om even rond te kijken maar kwam er snel achter dat ik eigenlijk niet weet wat photoschap/foto's bewerken net inhoudt of vraagt van een laptop/netbook/ultrabook. Vandaar dat ik op het idee kwam het hier aan de experts voor te leggen. Kan er iemand misschien een suggestie doen ?

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Foto's bewerken, surfen, mailen

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
350 maar gok dat het plafond hoger komt te liggen

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
reizen/hiking

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
/

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

We zijn geen google je dient echt zelf wat meer te ondernemen / uitzoeken.

Dit is nodig voor Photoshop:
https://helpx.adobe.com/n.../system-requirements.html

Misschien een tweedehands toughbook op de kop tikken?
Met 350€ ga je niet een i7 met hyperthreading krijgen. Of het wordt een relatief goedkoop ding waarmee je niet alles zou kunnen wat je willen. -Ik ga er even van uit dat als men photoshop zegt ze niet paint en foto's draaien voor hun flicker bedoelen.- Of simpelweg een tweedehands laptop.

Iets als dit gaat ook werken.
http://tweakers.net/price...;439559;445258/categorie/
Ik zou dan voor de Lenovo B50-80 (80EW00HSNX) gaan gezien die er bovenuit springt met de betere processor.
Enige nadeel is het scherm wat geen full-hd is, verder is het prima.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente