10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Vanaf de website van Wehkamp:
En daarnaast: wanneer je in de PriceWatch (PW) een mouse-over doet bij de prijs dan krijg je de optie om een onjuiste prijs te melden aan Tweakers. Daarmee wordt voorkomen dat er voor elke onjuiste prijs in de PW een topic wordt geopend op het forum. Net zoiets als een Topic Report, maar dan voor prijzen
Heb jij andere informatie dan deze? Lijkt mij gewoon leverbaar bij de WehkampLevertijd: direct leverbaar
En daarnaast: wanneer je in de PriceWatch (PW) een mouse-over doet bij de prijs dan krijg je de optie om een onjuiste prijs te melden aan Tweakers. Daarmee wordt voorkomen dat er voor elke onjuiste prijs in de PW een topic wordt geopend op het forum. Net zoiets als een Topic Report, maar dan voor prijzen
[ Voor 5% gewijzigd door Han op 11-09-2015 18:59 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heel apart, stond net echt "niet meer leverbaar" en groot "UITVERKOCHT" bij, nu dus niet meer.
En die meldbutton was ik dus aan het zoeken, maar mouse-over dus, sorry.
Topic kan blijkbaar iig op slot/getrashed
En die meldbutton was ik dus aan het zoeken, maar mouse-over dus, sorry.
Topic kan blijkbaar iig op slot/getrashed
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
They are fucking with usLenovo Z50-70 15,6 inch laptop is niet meer verkrijgbaar
En de vermelding uit de PW is ook verdwenen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.