Ik zoek een?
Nieuwe processor voor mijn werk/school en gaming PC.
Wat is je budget?
Ongeveer 300 euro (Iets er boven of onder is geen probleem).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel. Heb niet de behoefte om een nieuw moederbord aan te schaffen, omdat deze zo goed als nieuw is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Waarom en waar ik aan zat te denken
Leek me wel handig om dit er bij te zetten: Ik game in me vrije tijd nogal veel (met name wat zwaardere game als GTAV en Star Citizen) en nu moet ik zeggen dat een i3 daar niet zo geschikt voor is. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en ben er toch wel uitgekomen dat het de CPU moet zijn.
Ik zat er dan ook aan te denken om er maar eens een nieuwe in te zetten. Zelf zat ik aan een Intel Xeon E3-1231 V3 te denken. Ik wil toch graag de power van een i7, maar het hele overclock gebeuren hoeft er niet bij. Mijn vraag is nu of dit een goede keuze is aangezien ik zowat door de de bomen het bos niet meer zie met die tientallen CPU's op de markt.
Nieuwe processor voor mijn werk/school en gaming PC.
Wat is je budget?
Ongeveer 300 euro (Iets er boven of onder is geen probleem).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel. Heb niet de behoefte om een nieuw moederbord aan te schaffen, omdat deze zo goed als nieuw is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4150 Boxed | € 113,- | € 113,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5 | € 137,- | € 137,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD40EFRX, 4TB | € 163,95 | € 163,95 |
| 1 | Aerocool DS Cube Black Edition Windowed | € 68,32 | € 68,32 |
| 1 | Cryorig H7 | € 37,- | € 37,- |
| 2 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 43,- | € 86,- |
| 1 | Corsair RM850 | € 134,- | € 134,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 113,95 | € 113,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.216,17 | |
Waarom en waar ik aan zat te denken
Leek me wel handig om dit er bij te zetten: Ik game in me vrije tijd nogal veel (met name wat zwaardere game als GTAV en Star Citizen) en nu moet ik zeggen dat een i3 daar niet zo geschikt voor is. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en ben er toch wel uitgekomen dat het de CPU moet zijn.
Ik zat er dan ook aan te denken om er maar eens een nieuwe in te zetten. Zelf zat ik aan een Intel Xeon E3-1231 V3 te denken. Ik wil toch graag de power van een i7, maar het hele overclock gebeuren hoeft er niet bij. Mijn vraag is nu of dit een goede keuze is aangezien ik zowat door de de bomen het bos niet meer zie met die tientallen CPU's op de markt.
[ Voor 6% gewijzigd door TheAviator op 11-09-2015 18:50 . Reden: Informatie toegevoegd. ]