Hallo,
Waarschijnlijk ben ik de zoveelste met de hulp vraag.
Ik ben mezelf sinds een tijdje aan het verdiepen in de hardware van computers.
Niet voor niets mijn vraag hier want vele zullen meer weten dan ik.
Ik wil graag een pc maken waarmee ik goed kan gamen op een 1920x1080 resolutie.
Ik wil dan ook de nieuwste game op ultra vloeiend kunnen spelen.
Het prijskaart mag max 3500 euro zijn maar goedkoper vind ik altijd leuker.
het prijskaartje is puur voor de computer en dus geen toetsenbord, muis, speakers etc etc.
Zelf ben ik niet bekend met overklokken en zal dit dus niet direct doen.
Ik zou ook graag mijn pc in elkaar willen laten zetten zodat ik 2 of 3 jaar garantie heb.
Ik heb zelf al wel een winkelmandje gemaakt maar sta voor alle wijzigingen open.
Ik ben van plan om met deze pc een aantal jaar te doen dus wil niet iets wat ik over 1 of 2 jaar al weer moet gaan upgraden. Mijn huidige pc een IMac 21.5" (ik weet het iMac is geen game pc) is mij al 6 jaar betrouwbaar geweest. Geloof het of niet hier heb ik altijd op ultra mee kunnen gamen tot 1 a 2 jaar terug.
Inmiddels speel ik de meeste games op fair of zelfs low. Tijd voor een nieuwe dus!
https://azerty.nl/winkelm...D=2&product%5B565142%5D=1
Alvast bedankt!
Chris
Waarschijnlijk ben ik de zoveelste met de hulp vraag.
Ik ben mezelf sinds een tijdje aan het verdiepen in de hardware van computers.
Niet voor niets mijn vraag hier want vele zullen meer weten dan ik.
Ik wil graag een pc maken waarmee ik goed kan gamen op een 1920x1080 resolutie.
Ik wil dan ook de nieuwste game op ultra vloeiend kunnen spelen.
Het prijskaart mag max 3500 euro zijn maar goedkoper vind ik altijd leuker.
het prijskaartje is puur voor de computer en dus geen toetsenbord, muis, speakers etc etc.
Zelf ben ik niet bekend met overklokken en zal dit dus niet direct doen.
Ik zou ook graag mijn pc in elkaar willen laten zetten zodat ik 2 of 3 jaar garantie heb.
Ik heb zelf al wel een winkelmandje gemaakt maar sta voor alle wijzigingen open.
Ik ben van plan om met deze pc een aantal jaar te doen dus wil niet iets wat ik over 1 of 2 jaar al weer moet gaan upgraden. Mijn huidige pc een IMac 21.5" (ik weet het iMac is geen game pc) is mij al 6 jaar betrouwbaar geweest. Geloof het of niet hier heb ik altijd op ultra mee kunnen gamen tot 1 a 2 jaar terug.
Inmiddels speel ik de meeste games op fair of zelfs low. Tijd voor een nieuwe dus!
https://azerty.nl/winkelm...D=2&product%5B565142%5D=1
Alvast bedankt!
Chris