Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey,

ik heb een nogal n00bish vraagje maar kom er niet helemaal uit omdat ik me al jaren niet meer in prepaid kaarten verdiept heb.

Situatie:
ik zit volgende week in duitsland voor werk en moet daar gedurende die week goedkoop bellen en gebeld kunnen worden door leerlingen op een werkweek. In Duitsland een prepaid kaart kopen is dus geen optie aangezien het dan voor mij heel goedkoop wordt, maar voor de leerlingen heel duur om mij te bellen met hun nederlandse prepaidkaartjes.

Internet is niet nodig, het gaat alleen om bellen/gebeld kunnen worden. Daarnaast is het een kaart die door collega's in de toekomst weer voor andere reizen gebruikt kan worden dus is het de bedoeling dat deze niet aan mijn persoonlijke bankrekening gekoppeld moet worden. Ik zoek dus een zo goedkoop mogelijke simkaart die ik bij aanschaf bij de kassa vd phonehouse via een pinbetaling kan opladen, en eventueel kan bijladen door er via iDeal oid geld naar toe te storten.

Ik hoor dat lycamobile en lebara in het buitenland goedkoop zijn en hun tarieven lijken goed, maar ik vraag me dus af of dit ook zonder gekoppeld rekeningnummer kan. Wat dat betreft vertrouw ik ook iets als AH Mobiel of Telfort wat meer.

Is er iemand die me hiermee even kan helpen want ik kan niks nieuws meer kopen als maandagmiddag blijkt dat het toch niet de goede simkaart is. Bvd ;-)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Door de EU-regulering van de tarieven maakt het volgens mij geen bal uit wat je neemt. Gebeld worden kost 6 cent per minuut, bellen 23 cent per minuut.

Misschien is dit interessant: https://www.t-mobile.nl/prepaid/buitenland/bellen
Of dit: https://www.vodafone.nl/s.../alles-in-1-op-reis.shtml

[ Voor 0% gewijzigd door PinokkioTV op 11-09-2015 18:22 . Reden: Typo ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:25
Voor die leerlingen wordt het dan ook 23 cent om jou te bellen aangezien ze in Duitsland zitten.
Het voordeel van een Duits nummer/prepaidkaartje is dat het hen evenveel kost om te bellen maar in ieder geval jou niets.
Bellen naar je leerlingen kost ook 23 cent (en hen 6 cent) ongeacht of je met een nl of de nummer belt.
Er valt dus niet veel te besparen; als je dat wilt kun je beter whatsappen o.i.d.