Melding "Geen CD-ROM" na uitvoeren patch S. Sam

Pagina: 1
Acties:

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2025
Na het uitvoeren van een patch voor Serious Sam krijg ik iedere keer bij het opstarten van S. Sam de melding dat er geen of een verkeerde CD-ROM in de speler zit terwijl dit absoluut niet het geval is.

Voor het uitvoeren van de patch nooit geen problemen gehad met dit spel.

Is iemand hier het zelfde probleem ook tegen gekomen en er misschien een oplossing voor gevonden???

Good goan

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:01

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 19 juni 2001 10:17 schreef critical-billy het volgende:
Na het uitvoeren van een patch voor Serious Sam krijg ik iedere keer bij het opstarten van S. Sam de melding dat er geen of een verkeerde CD-ROM in de speler zit terwijl dit absoluut niet het geval is.

Voor het uitvoeren van de patch nooit geen problemen gehad met dit spel.

Is iemand hier het zelfde probleem ook tegen gekomen en er misschien een oplossing voor gevonden???
Misschien is er iets bekend op http://www.gamecopyworld.com :?

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Ik denk dat je een kopietje hebt en dat is algemeen bekend als zijnde illegaal! slotje dus maar?!?!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19
Op dinsdag 19 juni 2001 21:03 schreef The_Operative het volgende:
Ik denk dat je een kopietje hebt en dat is algemeen bekend als zijnde illegaal! slotje dus maar?!?!
slotje????? hoe kom je daar nou bij, deze jongen is gewoon verstandig, het origineel in de kluis bij de overige legale cd's en spelen vanaf de backup >:)

wijze levensfilosofie trouwens :)

Verwijderd

of op astalavista.box.sk.

je hebt denk ik echt de illegale en je moet ff een nieuwe crack downloaden die je over je gepatchde exe die op je HD staat zetten. dan zou ie het wel weer moeten doen.

meeste kans op een crack heb je denk ik op www.gamecopyworld.com

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:15
Is dat geen update patch dan?
Dus bijv. een bugfix patch uitgegeven door de makers zelf?
Pagina: 1