Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Toegang geweigerd met Opera

Pagina: 1
Acties:

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 14:41

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Krijg net een melding dat mijn IP word geblokkeerd met een hele reeks van
mogelijke problemen waarom dat gebeurt.

Behalve dat ik Opera gebruik, weet ik niet waarom dit gebeurd. Gebruik Opera ook al jaren.
Gelukkig is niet het IP totaal geblokkeerd, met Google Chrome ben ik hier nu wel, hetzelfde IP.

Gelukkig maar, want er zit een fout in T.Nets waarschuwings melding. gathering-at-tweakers.net is geen geldig email adres !

Maar goed, ik wil dus wel graag Opera blijven gebruiken, wat nu ?

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat is een melding die de devvers hebben verzonnen, daar kunnen de gewone mods en admins niet zoveel mee. :) Verder is het niet ongebruikelijk om het apestaartje in een mailadres te vervangen door een alternatieve tekst. ;)

Schop een Modje => Stoute Bugs

Verder Opera mini vraagt de data eerst zelf op voordat hij die naar jou doorstuurt, hij gedraagt zich dus als een proxy. De IP's van Opera mini zie ik inderdaad in de firewall staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Dirk op 11-09-2015 13:30 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Tja, als je het niet door hebt kan je dus geen email versturen. Vind het niet handig zo'n alternatief. Als je het al gebruiikt, meld dat dan ook in een voetnoot. Dan weet iemand tenmiste waar die naar moet kijken.

Zit Opera mini standaard in Opera ?

Maar goed, wat doe ik er mee? Kan ik Opera voor jullie operationeel maken ?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welke versie van Opera? Want ik gebruik al jaren Opera t/m versie 12 (ik ga niet naar de nieuwe Chrome schil toe) zonder problemen. Weet je ook 100% zeker dat je Opera Turbo UIT hebt staan? Want dat geeft hetzelfde effect als Opera Mini, waarvoor Mini dus voor de mobiel is gemaakt om zo veel mogelijk data te besparen.

Verders, je zit hier op Tweakers. Een beetje meer informatie mag best gegeven worden en dat je niet weet hoe men een email adres schrijft voor tegen spam bots is wel slecht IMO. Kijk maar eens op een willekeurig profiel waar een email adres is ingevuld. Dat is ook geen link, maar een plaatje met tekst, bedoelt om scrapers tegen te gaan. Heel gebruikelijke methode.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Update
Turbo uitgezet in Opera en nu werkt het weer. Weet niet waarom die aanstond, een raadsel.
Bedankt voor de hulp jongens!

De laatste versie van Opera, ik hou de nummers niet bij.

Wil best meer info geven maar zolang ik niet weet wat nodig is, laat ik dat liever blank. Geef liever geen overbodige informatie.

Omdat ik op Tweakers zit maakt meteen dat je een mail expert moet zijn ? Vreemde redenatie.
Niet iedereen is een expert en weet alle in en outs. Vind het een beetje "uit de hoogte" klinken als je zo
over je mede tweakers praat.

E-mailen doe ik uit noodzaak, niet voor de lol en ben ook zeker niet van alles op de hoogte. Bedankt voor je uitleg in ieder geval.

ps: tussen haakjes, tot gisteren werkte Opera wel, raak de settings zelden aan en heb afgelopen weken zeker weten niets veranded. Het is dus een raadsel waarom het nu ineens voor problemen zorgt.

[ Voor 23% gewijzigd door Madrox op 11-09-2015 14:24 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Stoute Bugs FAQ geeft anders al aan wat we nodig hebben om een beetje te weten waar we mee te maken hebben. Versie van een browser is daar nogal belangrijk bij, vooral voor Opera omdat het 2 verschillende engines heeft (de oude, niet meer onderhouden 12.x en ouder met Presto en de nieuwere met Chrome als basis). Prima als je de nummers niet bij wilt houden, maar het is 2 klikken verwijdert en kost je dus 0 moeite om 't even erbij te halen en vermelden.

We hebben liever te veel informatie, dan te weinig, want moeten navragen kost weer tijd die ergens anders beter besteed kan worden. ;)

Dat Opera eerst prima werkte kan door 2 dingen komen: Turbo stond op automatisch en heeft zichzelf niet eerder ingeschakeld omdat 't nog geen trage verbinding detecteerde of, en dat is wellicht waarschijnlijker, de blokkeer reeks van IP adressen is bijgewerkt en het IP adres van de Opera servers is hier in toegevoegd terwijl ze er eerst nog niet in stonden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1