Iphone is geblokkeerd verbind met itunes lukt niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 84.177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 644675

Topicstarter
Hallo,

Ik ben mijn passcode vergeten ( ja ik weet heel dom ) maar nu is die geblokkeerd en ik heb mijn iphone nooit eerder met een pc verbonden dus itunes ziet hij niet. icloud werkt ook niet en itunes mode (denk ik) door de iphone uit te zetten en op home button drukken werkt ook niet? Iemand tips laat het weten! ( Zal ik naar een apple winkel gaan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Hopelijk heb je nog een reservekopie, want je kunt hem alleen helemaal herstellen om er weer in te kunnen. Als de iPhone aanstaat home-knop en standby-knop tegelijkertijd ingedrukt houden totdat op het scherm 'verbind met iTunes' te zien is.

Als dat niet gaat moet je een DFU-restore doen...

Stappenplan: De eerste lijst is alleen als je hem op de eerstgenoemde manier niet werkend krijgt. De tweede geldt voor allebei de methodes.

Lees eerst alle stappen door voor je iets doet. Voorkomt drie keer moeten proberen :p

DFU-modus
  1. Verbind de iPhone met je computer
  2. Open iTunes
  3. Zet de iPhone uit
  4. Hou de standby-knop en de home-knop tegelijkertijd exact 10 seconde ingedrukt
  5. Na 10 seconde de home-knop ingedrukt houden totdat in iTunes een melding komt van een apparaat in herstelmodus
Herstellen
  1. Ga naar je iPhone samenvattings tabje in iTunes
  2. Druk op herstel
  3. Herstel hem helemaal naar fabrieksinstellingen
  4. zet je back-up terug
  5. Klaar!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 09:09
TS zegt dat het nooit gekoppeld is geweest aan een pc, dusvis er geen locale copie. Hopelijk zijn er wel tussentijds backups gemaakt op iCloud account van TS. Dan via een browser inloggen op www.icloud.com met je apple-id en wachtwoord. Onder "zoek mijn iphone" je toestel op afstand wissen. Toestel is dan naar fabrieks modus en kan je alles opnieuw instellen en eventueel backup via icloud terug plaatsen. Tevens is de gelegenheid een nieuwe passcode in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 644675

Topicstarter
BellySM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:04:
TS zegt dat het nooit gekoppeld is geweest aan een pc, dusvis er geen locale copie. Hopelijk zijn er wel tussentijds backups gemaakt op iCloud account van TS. Dan via een browser inloggen op www.icloud.com met je apple-id en wachtwoord. Onder "zoek mijn iphone" je toestel op afstand wissen. Toestel is dan naar fabrieks modus en kan je alles opnieuw instellen en eventueel backup via icloud terug plaatsen. Tevens is de gelegenheid een nieuwe passcode in te stellen.
Sorry voor late reactie maar de Amac in de stad heeft me gelukkig kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:39

Yor

Yor1313#2571

BellySM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:04:
Ik moest even lollen....

Waarom zou je willen wissen? Gewoon toestel uitzetten, homebutton ingedrukt houden en terwijl je dat doet, aansluiten op itunes en herstellen. Google ff HT1808.....

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 823043

Liliuokalani schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:52:
Hopelijk heb je nog een reservekopie, want je kunt hem alleen helemaal herstellen om er weer in te kunnen. Als de iPhone aanstaat home-knop en standby-knop tegelijkertijd ingedrukt houden totdat op het scherm 'verbind met iTunes' te zien is.

Als dat niet gaat moet je een DFU-restore doen...

Stappenplan: De eerste lijst is alleen als je hem op de eerstgenoemde manier niet werkend krijgt. De tweede geldt voor allebei de methodes.

Lees eerst alle stappen door voor je iets doet. Voorkomt drie keer moeten proberen :p

DFU-modus
  1. Verbind de iPhone met je computer
  2. Open iTunes
  3. Zet de iPhone uit
  4. Hou de standby-knop en de home-knop tegelijkertijd exact 10 seconde ingedrukt
  5. Na 10 seconde de home-knop ingedrukt houden totdat in iTunes een melding komt van een apparaat in herstelmodus
Herstellen
  1. Ga naar je iPhone samenvattings tabje in iTunes
  2. Druk op herstel
  3. Herstel hem helemaal naar fabrieksinstellingen
  4. zet je back-up terug
  5. Klaar!
Het werkt bij mij niet als ik het doe krijg ik alleen het itunes icoontje te zien en een oplader icoontje, ik kom niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1004977

Even om teru te komen op het herstellen van iphone wat als de DFU ook niet lukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:37
Anoniem: 1004977 schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:18:
Even om teru te komen op het herstellen van iphone wat als de DFU ook niet lukt :(
Foutmelding? Wat zegt Apple support? Beetje schaarse info om er zo iets van te vinden...

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalDutch
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Om in de DFU te komen moet je het doorgaans een aantal keer proberen, over het algemeen lukt dit niet in één keer (omdat het gewoon een kut manier is om er in te komen). Maar wat lukt er tot nu toe niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is niet handig om een 2 jaar oud topic omhoog te halen wat misschien maar zijdelings te maken heeft met je probleem. Dit topic gaat dan ook op slot.

Je kunt beter een nieuw topic openen, waarin je duidelijk vermeldt wat het probleem is (foutmeldingen), met welke iPhone, waar je naar gezocht hebt (zoektermen), wat je gevonden hebt, wat je hebt geprobeerd en het resultaat was. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

edit:

Voor de mensen die hier via een zoekmachine terecht komen :w Op Update of herstel van iPhone, iPad of iPod touch lukt niet vindt je instructies hoe je DFU-mode kunt activeren voor alle modellen iPhones. Voor modellen zonder fysieke homeknop is deze procedure nl. anders (iPhone 7: bovenste/zij knop + volume-omlaagknop ingedruk houden; iPhone 8 of nieuwer: kort volume-omhoogknop, kort volume-omlaagknop, en zijknop ingedruk houden).

[ Voor 28% gewijzigd door Daedalus op 15-02-2020 11:28 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.