Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mystery item PTT bij telefoon aansluiting.

Pagina: 1
Acties:

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 21:53
Moest deze week mijn oma helpen, haar telefoon deed het niet meer. Helemaal in paniek natuurlijk, want ja techniek is eng.

Uiteindelijk was de headset gewoon stuk, en moet er een nieuwe telefoon komen. Maar tijdens het checken waar de fout kon zijn kwam ik dit curieus item tegen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1900448/Tweakers.net%20plaatjes/mystery%20item%20PTT3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1900448/Tweakers.net%20plaatjes/mystery%20item%20PTT2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1900448/Tweakers.net%20plaatjes/mystery%20item%20PTT1.jpg

Oma zij dat het er al decennia in de telefoon stekker zat, maar geen idee wat het deed. Er zit een soort harder/zachter draaiknop aan de zijkant en het geheel heeft 2 actieve pinnen.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Zelf dacht ik aan een soort speaker die afgaat als iemand belt. Maar het ding geeft al jaren geen kik meer. Helaas geen foto's van de binnenkant, krijg het kreng niet open zonder de behuizing compleet te slopen. Dus ideeën?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-11 21:25

kevin33

Welkom in Utopia.

Belversterker?

[ Voor 7% gewijzigd door kevin33 op 11-09-2015 11:58 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• MenN
Aha! Dat verklaart het. Werd alleen totaal op het verkeerde been gezet door die PTT branding, dacht dat het met telefonie te maken had.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:03

samo

yo/wassup

Volgens mij is dit enkel de telefoon-bel zonder toestel. Ofwel dat er in die kamer óók een bel afgaat als de telefoon over gaat. Het heeft nl. een telefoon-stekker & een speaker-achtig iets.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11 12:36

SeatRider

Hips don't lie

Een telefoonbelversterker heeft op zich wel iets met telefonie te maken :+

Nederlands is makkelijker als je denkt

• MenN
ja die telefoon aansluiting duid dan inderdaad toch op telefonie. Dus een belsignaal voor een andere kamer zou wel eens aardig in de buurt kunnen komen.

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:08
Is idd een bel signaal versterker zodat je ook bij rumoerige ruimtes de bel hoort overgaan!
Pagina: 1