Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Medion Akoya P6657

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zie in mijn zoekacties naar een laptop op PW steeds de Medion Akoya P6657 opduiken. Helaas kan ik nergens reviews vinden voor dit model. Specs lijken erg goed maar ik vraag me af of de bouwkwaliteit van dit model fatsoenlijk is.

Iemand ervaring met deze laptop of met andere recent (laatste maanden dit jaar) gereleasde Medion Akoya's? Ik las hier bijvoorbeeld wel een verslag dat Medion is overgenomen door Lenovo en zich ook op de meer high end markt gaat bewegen.

Bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 16:32 ]

• TheunG
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-02-2021

TheunG

Voor al uw bouwproblemen

Medion is zeer opkomend op het gebied van high-end producten. Ik zou het merk zeker in de gaten gaan houden, aangezien de prijs/kwaliteit verhouding voordat Medion werd overgenomen door Lenovo erg hoog lag.

Lenovo opent alleen maar een nieuwe deur door high-end modellen te maken, in samen werking met Medion. Heb meerder Medion computers gehad en nooit een seconde spijt van gehad!

Specs: Asus Sabertooth 990FX R2.0, AMD FX-8320, Kingston HyperX Predator KHX28C12T2K2/8X, Asus GTX780-DC2OC-3GD5 & Asus ROG Swift

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie Theun. Iemand anders nog iets te zeggen over Medion en de bouwkwaliteit?

Iemand er een gekocht recentelijk?

• aschwitzner
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-02-2023
Wij hebben twee weken geleden de Medion Akoya P6657 gekocht. Bevalt erg goed. Is lekker snel en genoeg mogelijkheden om filmpjes te bewerken. Onze kinderen van 15 hebben steeds meer de laptop nodig. De "oude" is een Acer Aspire. Deze heeft een extra ssd schijf en daardoor extra snel. I5 en genoeg ram voor de toekomst en toch niet te veel geld kwijt. Wij hebben nog een desktop van Medion en die bevalt erg goed, vandaar dat we het wel aandurfden om een Medion laptop te kopen.