Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor op de bank

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25
Wat ga je met je laptop doen?
Internet en af en toe een simpel excelletje . OS niet belangrijk, Chrome OS, win 10 of osx

Wat is je budget?
400 als richtprijs. Met goede reden uitzonderen is prima.

[b]Ben je van plan je laptop veel mee te neen? Nee, maar wel om lekker op de bank te zitten. We vergeten ongetwijfeld om de laptop aan de lader te leggen, dus lange batterij is essentieel .

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo Z50, HP 14 chromebook of 2e hands mac

Er zijn er zoveel, dat het een beetje duizeld. Is een Macbook uit 2012 bijv. een goede optie. Of is een chromebook dan echt meer bang for buck?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Als je voor 400€ een Macbook van die prijs kan krijgen die nog niet een batterij heeft die zo goed als op is, zou ik voor de Macbook gaan.
Anders zou ik voor een pricewatch: Toshiba CB30-B-104 gaan, 13" dus lekker makkelijk op de bank, lange accuduur en kun je alles prima mee wat je wilt. De HP chromebook kan net wat meer qua processor, ook omdat het een kleiner resolutie scherm is en meer een GPU en CPU dan de Cel. N2840. Hier ook een review over de Tegra K1 in (in dit geval) een tablet: reviews: Nvidia's Tegra K1-soc bekeken en getest

http://tweakers.net/price...;435912;424288/categorie/

Behalve als je voor het zelfde geld een goed werkende 2e hands macbook kan krijgen zou ik voor één van de Chromebooks gaan.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Ik zou de Z50-70 bij de wehkamp oid scoren.. Full HD, i3, 500GB SSHD.. 15,6" . volgensmij 409 Euro. Leuk voor op de bank. Helemaal nieuw en garantie.

En dat heeft die macbook dan waarschijnlijk niet. Een nieuwe accu., misschien eem hardeschijfje. Dat drijft de prijs wel weer op.