• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
Hallo mensen,
Ik heb een vraag betreft 3rd party software op een ipod classic omdat ik namelijk een mp3 speler zoek met veel capaciteit voor relatief weinig geld. (2e hands kopen). Nu heb ik gelezen dat mp3 bestanden verplaatsen een beetje een gedoe kan zijn dus ging ik googelen naar oplossingen.Ik kwam een oplossing tegen genaamd RockBox maar ik kon er niet veel informatie/ervaring over vinden. Nu vraag ik mij af of mensen hier ervaring mee hebben en hoe het bevalt. Alvast bedankt
-Applepiez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 19:07

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Hoi,

Ik heb Rockbox een keer geprobeerd op een oude iPod classic, maar ik vond het toen geen succes. Reden: de interface vond ik ronduit lelijk en ik zag de meerwaarde er niet van in. (Let wel, dit is dus puur een persoonlijke smaak)...

Ik ben destijds ook verder gaan zoeken naar mogelijkheden om snel en simpel muziek over te zetten ipv dat verschrikkelijke logge monster genaamd ITunes te gebruiken. Ik ben uitgekomen bij Sharepod. (http://download.chip.eu/nl/SharePod_791294.html).

Het is even een beetje vogelen hoe één en ander werkt, maar na een tijdje wilde ik niet meer anders en pak nu standaard dit programma erbij als er even wat andere muziek op de Ipod moet komen.

Nokia verzamelaar....