[feedback] Gezocht: Tweakers in dienst bij de rijksoverheid

Pagina: 1
Acties:

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
-verwijder deze reactie-

[ Voor 88% gewijzigd door DR!5EQ op 11-09-2015 14:12 ]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
14ml337 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:34:
Totaal de foute manier van Tweakers om dit op te pakken. Daarnaast zeg ik 1 ding: geheimhoudingsplicht.
Dit project is in opdracht (en van a tot z onder controle) van de rijksoverheid. No worries there. :)

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 13:00

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

zeef schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:04:
[...]

Dit project is in opdracht (en van a tot z onder controle) van de rijksoverheid. No worries there. :)
Een opdracht van bzk is niet bekend bij buza of een ander ministerie. Elke vorm van communicatie niet via de verkozen communicatie kanalen kan zorgen voor je ontslag. Staat heel netjes in je contract beschreven extern of intern.

Verwijderd

En wat vindt 'de overheid' van dit soort journalistiek? Zeker bij clubs als Defensie en veiligheidsdiensten lijkt me dat er nogal een slot zit op wat je in het openbaar mag uiten als werknemer.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Natuurlijk wordt bij de selectie van de kandidaten gekeken en onderwerpen naar gevoeligheden. Uiteraard worden zaken die gevoelig zijn niet wereldkundig gemaakt op deze manier. De beslissing wordt daarbij genomen door de opdrachtgever, niet door ons. Deelname kan anoniem.

Dus maak je nou om die kant van de zaken geen zorgen, dat is allemaal onder controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
zeef schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:04:
[...]

Vergeet wat ik heb gezegd. Leuk!!!
Pagina: 1