Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rabobank presenteert nieuwe bankieren-app voor iOS en Androi

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De Rabo Bankieren App ondersteunt geen voor Apples vingerafdrukscanner Touch ID, wat de applicatie van concurrent ING Bank wel doet.
Die zin loopt niet. "De Rabo Bankieren App biedt geen ondersteuning voor..." of "De Rabo Bankieren App ondersteunt ... niet" is een beetje door elkaar gehaald lijkt het.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Met de update brengt de Rabobank vooral een 'overzichtelijk' ontwerp naar zijn klanten.
Met deze schrijfwijze lijkt het alsof Tweakers en oordeel geeft over de app en deze sarcastisch 'overzichtelijk' noemt.
Ik zou verwachten
(...) vooral een "overzichtelijk ontwerp"
als het een citaat is en anders iets in de trant van
Met de update brengt de Rabobank naar eigen zeggen een overzichtelijk ontwerp naar zijn klanten

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heedless schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:16:
[...]

Met deze schrijfwijze lijkt het alsof Tweakers en oordeel geeft over de app en deze sarcastisch 'overzichtelijk' noemt.
Dat opzicht ben ik het met T.net best eens, overzichtelijk is meer een 'sociale mediahub-wannabe look', met happy en flashy icoontjes, zonder enig zicht op de core van zo'n app.. bankieren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 20:51
Dat vindt Rabobank, die de app met 'overzichtelijk' in de markt zet. Heb het iets herschreven.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky