Toon posts:

Het omzeilen van een down- en uploadlimiet?

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers!

Zoals mijn titel waarschijnlijk al wel duidelijk maakt is mijn vraag of het mogelijk is de down- en uploadlimiet van een ISP te omzeilen.

Ik ben namelijk student en mijn ouders zien het niet zitten om een duurder abonnement aan te schaffen, maar ik heb om de maand ruzie omdat we (aleja, ik eigenlijk 8)7 )elke maand toch wel aan de limiet geraken. Ik heb de bandbreedte (zeker vanwege school en dan nog combinerend met mijn gaming-hobby) echt wel nodig.. Vandaar de vraag..

Ik had al vanalles gelezen over VPNs enzo, maar klopt dit dus wel degelijk?

Ik woon namelijk in België en onze ISP is Telenet.

Alvast bedankt!

Mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nee, dat gaat niet. Alles moet door die lijn en daar zul je het mee doen.

En de bandbreedte is wat anders dan de totale limiet.

Neem een bijbaantje en betaal zelf bij ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, natuuurlijk kan dat niet, ook studenten moeten wel even nadenken. Uberhaupt, meer willen gebruiken dan je voor betaalt, ga je ook een supermarkt in en vraagt dan hoe je 24 bier kan krijgen terwijl je maar voor 6 flesjes betaalt, want je hebt zo'n dorst en bent student?

Zie verder ook Algemeen Beleid: Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik, als je meer data wilt hebben dan zoek je een bijbaantje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zelfs als het wel mogelijk was: we gaan je op Tweakers niet helpen bij het omzeilen van beveiligingen en limieten, zie het linkje van gambieter hierboven.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.