Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10
Vanochtend kreeg ik op m'n Xperia Z3 de melding dat ik kon upgraden naar Lollipop. Upgrade verliep prima en foutloos, maar gedurende de dag merkte ik dat de probleem sindsdien aardig wat problemen heeft. Zo lopen diverse apps (o.a. WhatsApp, maar ook het lezen van SMS berichten) vast en die doen echt niets meer. Ook heb ik problemen met bellen/gebeld worden, loopt de batterij heel snel terug en wordt het toestel heel warm (alsof ie ergens heel druk mee bezig is).

Ik heb mijn cache al geleegd, apps opnieuw geïnstalleerd, paar keer reboot, harde cache wipe van de telefoon, maar niets helpt. Zijn dit bekende problemen met deze upgrade en kan ik nog iets anders doen voordat ik 'm terugzet naar de fabrieksinstellingen? Daarna moet ik alles weer opnieuw downloaden/instellen...

• zeedrick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 11:00
Misschien dat er in energieverbruik staat wat zoveel energie verbuikt en wat veel cpu tijd gebruikt

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Ik zou een hard reset van je telefoon aanraden. Ben zelf eigenaar van een Z1 Compact en heb na updates ook meermaals problemen gehad, maar een hard reset loste deze (meestal) allemaal op.

Verwijderd

@Eppux zou ik ook doen als het goed is heb je weer een stock lollipop smartphone

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10
Een factory reset was inderdaad helaas de enige oplossing. Werkt nu weer goed. Hopelijk was het eenmalig.