Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus Zenbook Pro UX501 Waar te vinden? Ervaring met Amazon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb onlangs deze laptop gezien en ben er zot van geworden. De buildquality en de specs zijn gewoonweg net wat ik samen wil hebben.

Nu kost hij wel redelijk veel... ik vind geen verdeler op tweakers maar heb hem gevonden op coolblue voor 1599 euro wat eigenlijk nog best veel is.

Nu had ik op amazon.fr hem voor 1299 gevonden : http://www.amazon.fr/Asus...r=8-1&keywords=asus+UX501

En mijn vraag was heeft iemand hier ervaring mee? is dit betrouwbaar? Of kent iemand een plek waar hij te koop is, ikzelf woon in Hasselt België maar wil er wel voor naar Nederland ofzo rijden!

Alvast bedankt

Verwijderd

Precies!

Ik zoek die ook al een lange tijd, echter sinds gisteren lijkt het alsof ze nergens meer verkrijgbaar zijn!

• Jaish
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 12:22
Zojuist gesproken met CoolBlue en het lijkt erop dat dit product end-of-life is. Mogelijk komt er binnenkort een update voor het scherm (dat nu een probleem met geel weergave heeft) of de processor.

I'm empty inside

• JordyBl
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-11 22:58
Het lijkt inderdaad de perfecte laptop. 4k scherm, SSD, snelle CPU en een krachtige videokaart in een slanke aluminium body met zakelijke uitstraling (veel laptops met vergelijkbare specs hebben meer weg van een ufo dan een laptop). Toch kreeg hij een zeer matige beoordeling in een onlangs verschenen review hier op tweakers: reviews: Asus Zenbook Pro: forse meerprijs voor matig scherm

Mocht je hem aanschaffen ben ik erg benieuwd naar jouw ervaring.