Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk voor de studie. Gezien ik een technische studie doe moet ik ook redelijk zware programma's draaien. Een goede processor en videokaart zijn dus vereisten. Thuis zal ik de laptop vooral gebruiken voor het surfen op internet, muziek, word en misschien af en toe een game.
Windows is tevens een vereiste en ik prefereer een scherm van 15 inch.
Wat is je budget?
1000 euro. Minder is altijd mooi meegenomen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik moet de laptop elke dag mee naar de studie nemen. Een zware en dikke (game)laptop valt dus af.
Lange accuduur is een pré.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, eigenlijk niet. Liever wel een laptop die bij een (redelijk) bekende winkel/webshop te verkrijgen is. Dit zodat, mocht er bijvoorbeeld iets stuk gaan dat dan een reparatie snel en goed geregeld is.
Verdere eisen (liggen wellicht voor de hand)
- Een SSD zou fijn zijn
- Geruisloos
- Mooi uiterlijk is leuk meegenomen
Alvast bedankt!
Voornamelijk voor de studie. Gezien ik een technische studie doe moet ik ook redelijk zware programma's draaien. Een goede processor en videokaart zijn dus vereisten. Thuis zal ik de laptop vooral gebruiken voor het surfen op internet, muziek, word en misschien af en toe een game.
Windows is tevens een vereiste en ik prefereer een scherm van 15 inch.
Wat is je budget?
1000 euro. Minder is altijd mooi meegenomen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik moet de laptop elke dag mee naar de studie nemen. Een zware en dikke (game)laptop valt dus af.
Lange accuduur is een pré.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, eigenlijk niet. Liever wel een laptop die bij een (redelijk) bekende winkel/webshop te verkrijgen is. Dit zodat, mocht er bijvoorbeeld iets stuk gaan dat dan een reparatie snel en goed geregeld is.
Verdere eisen (liggen wellicht voor de hand)
- Een SSD zou fijn zijn
- Geruisloos
- Mooi uiterlijk is leuk meegenomen
Alvast bedankt!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2015 15:59 ]