Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Dual sim smartphone voor < 300E

Wat is je budget?
300E max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dual sim is het belangrijkst, maar verder wil ik gewoon een snelle, goed werkende telefoon om op te internetten, whatsappen, etc. Gamen doe ik niet om mijn telefoon. GPS is een must.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf gezien dat de Motorola Moto G 2de generatie dual sim heeft. Echter is er al een 3e generatie uit, die geen dual sim heeft (althans, die versie is niet in Nederland uitgebracht voor zover ik weet). Ik heb altijd goede ervaringen met HTC gehad, maar vind de dual sim toestellen die ik van hen tegen kwam niet bijzonder.

Welke vragen heb je hier nog over?
Niets in het specifiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:02

P_Tingen

omdat het KAN

Tja, jouw voorkeuren in de pw levert 515 hits op, dus iets specifieker is niet verkeerd.

Veel bang/buck: pricewatch: Microsoft Lumia 640 4G Zwart
Beter scherm: pricewatch: Nokia Lumia 735 Grafiet

Maar ja, misschien wil je wel persé een Android. Of niet. Of een 5''. Of niet. Of een goede accuduur. Of niet.

Tja....

... en gaat over tot de orde van de dag

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 21:44
Met P_Tingen. Zolang je als kwalificatie "dual sim die snel an goed werkt voor wat basis gebruik" hanteert, zul je véél telefoons vinden die (op papier) aan je wensen voldoen... Ik heb de http://tweakers.net/product/401847/motorola-moto-g-(2014)/, en daar ben ik best tevreden van, maar ik heb hem wel geroot. Vorige 'foon was een Acer (Liquid E2 duo), en die was ook vrij goed, en zou dus ook aan je specificaties kunnen voldoen... Misschien eerst wat meer eisen bekendmaken om je keuze mogelijkheden te beperken?

Verwijderd

Topicstarter
P_Tingen schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:18:
Tja, jouw voorkeuren in de pw levert 515 hits op, dus iets specifieker is niet verkeerd.

Veel bang/buck: pricewatch: Microsoft Lumia 640 4G Zwart
Beter scherm: pricewatch: Nokia Lumia 735 Grafiet

Maar ja, misschien wil je wel persé een Android. Of niet. Of een 5''. Of niet. Of een goede accuduur. Of niet.

Tja....
Thanks. Ben geen fan van Windows Phone, heb graag Android. Hoeveel inch maakt me niet erg uit, goede accuduur vind ik wel van belang. Nog andere ideeen?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Voor de dingen die jij zegt is WP anders prima, ga je weinig tussen WP en Android merken. Voor de helft van je budget heb je dan al een prima telefoon, lekker snel, krijgt nog de komende jaren updates, en het motto van WP is zo'n beetje "het werkt gewoon goed" :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:28:
[...]
Thanks. Ben geen fan van Windows Phone, heb graag Android. Hoeveel inch maakt me niet erg uit, goede accuduur vind ik wel van belang. Nog andere ideeen?
We komen al in de buurt :P Nu zijn het er nog maar 327.
Dingen waar je nog overna kunt denken:
  • Merk (Welke wel / niet)
  • Materiaal (glas / plastic / aluminium)
  • Functies (NFC / Wifi / 4G / 3G / Fliters)
  • Resolutie scherm
  • China phone of niet?
  • Kwaliteit camera / flitser

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:28:
[...]

Niet alleen dat maar ze zijn ook geen Dual sim waar je om had gevraagd.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Verwijderd

Topicstarter
Haha, we komen er wel. Wil 'm eigenlijk vandaag of morgen kopen want heb m binnenkort nodig maar nu heeft de mediamarkt de moto G dual sim weer niet op voorraad en gaat die uit het assortiment aangezien er een nieuwe versie (zonder dual sim :( ) is uitgebracht.

WiFi wil ik er uiteraard op hebben maar verder geen specifieke vereisten. Heeft iemand tips voor bepaalde toestellen?
rens-br schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:35:
[...]

We komen al in de buurt :P Nu zijn het er nog maar 327.
Dingen waar je nog overna kunt denken:
  • Merk (Welke wel / niet)
  • Materiaal (glas / plastic / aluminium)
  • Functies (NFC / Wifi / 4G / 3G / Fliters)
  • Resolutie scherm
  • China phone of niet?
  • Kwaliteit camera / flitser

Verwijderd

Topicstarter
Zit ook te denken aan de OnePlus Two, maar heb geen invite om 'm te kunnen kopen.

Iemand nog andere suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Motorola besteld - topic kan een slotje op. Dank voor de input allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:50:
Motorola besteld - topic kan een slotje op. Dank voor de input allen.
Ik had je een Xiaomi Redmi 2 Note aangeraden. Maar het is al te laat.
Pagina: 1