Ik heb sinds juli dit jaar ook een 14 tal zonnepanelen op mijn dak liggen.
De opstelling is zo dat ik zo ongeveer evenveel terug lever als dat ik verbruik jaarlijks.
Ik mag weer overstappen van energieleverancier dus ik ben eens gaan rond kijken en nu kom ik via easyswitch.nl uit bij een actie van Nuon waar ik in theorie geld toe krijg om over te stappen.
Mijn verbruik voor volgend jaar schat is als volgt in.
0 kWh stroom
300m³ gas (Ik heb NOOIT de verwarming aan, mijn woonkamer is in de winter 14 a 16 graden)
Ik ga hierbij even uit van een ideaal scenario
De laagste prijs via easyswitch als ik 1 kWh invul is:
Nuon
€ -7,14 per jaar
€ -0,59 per maand
Dit is inclusief de €220 cashback aan het eind van het jaar als ik via deze site het contract afsluit.
Ga ik kijken op de Nuon website en vul ik in dat ik 3000kWh verbruik maar ook 3000 kWh teruglever dan krijg ik:
€ 18,58 p/mnd
(€ 222,97 p/jaar)
Niet helemaal hetzelfde maar als de cashback hier eraf zou gaan zou ik ook €2,97 betalen over een heel jaar.
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel.
Too good to be true of komt dit puur door mijn gas verbruik van 300m³?
Alvast bedankt!
De opstelling is zo dat ik zo ongeveer evenveel terug lever als dat ik verbruik jaarlijks.
Ik mag weer overstappen van energieleverancier dus ik ben eens gaan rond kijken en nu kom ik via easyswitch.nl uit bij een actie van Nuon waar ik in theorie geld toe krijg om over te stappen.
Mijn verbruik voor volgend jaar schat is als volgt in.
0 kWh stroom
300m³ gas (Ik heb NOOIT de verwarming aan, mijn woonkamer is in de winter 14 a 16 graden)
Ik ga hierbij even uit van een ideaal scenario
De laagste prijs via easyswitch als ik 1 kWh invul is:
Nuon
€ -7,14 per jaar
€ -0,59 per maand
Dit is inclusief de €220 cashback aan het eind van het jaar als ik via deze site het contract afsluit.
Ga ik kijken op de Nuon website en vul ik in dat ik 3000kWh verbruik maar ook 3000 kWh teruglever dan krijg ik:
€ 18,58 p/mnd
(€ 222,97 p/jaar)
Niet helemaal hetzelfde maar als de cashback hier eraf zou gaan zou ik ook €2,97 betalen over een heel jaar.
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel.
Too good to be true of komt dit puur door mijn gas verbruik van 300m³?
Alvast bedankt!