Heb een systeem samengesteld. Ik weet echter niet superveel van het bouwen van computers af, dus ik weet niet of ik het goed heb gedaan
De PC gaat ergens in de kast staan en wordt gebruikt voor opslag, het hosten van wat games (maar niks super CPU intensive, dingen zoals OpenTTD/Soldat), en af en toe bouwen van een paar projecten waar ik aan werk plus het hosten/stagen van in-progress web services die ik aan het bouwen ben, met wellicht ook één specifieke die in een virtualized environment gaat draaien.
tl;dr: naar mijn idee iets meer power nodig dan een "normale" home server.
Voor budget zocht ik rond de €500-600. En de case moet niet al te groot zijn, dus ik heb een wat kleinere uATX gekozen (Cooltek Coolcube Maxi). Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag!

De PC gaat ergens in de kast staan en wordt gebruikt voor opslag, het hosten van wat games (maar niks super CPU intensive, dingen zoals OpenTTD/Soldat), en af en toe bouwen van een paar projecten waar ik aan werk plus het hosten/stagen van in-progress web services die ik aan het bouwen ben, met wellicht ook één specifieke die in een virtualized environment gaat draaien.
tl;dr: naar mijn idee iets meer power nodig dan een "normale" home server.
Voor budget zocht ik rond de €500-600. En de case moet niet al te groot zijn, dus ik heb een wat kleinere uATX gekozen (Cooltek Coolcube Maxi). Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag!

| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-S | € 46,90 | € 46,90 |
| 2 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 69,95 | € 139,90 |
| 1 | Cooltek Coolcube Maxi | € 61,60 | € 61,60 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Corsair VS450 80plus | € 37,91 | € 37,91 |
| 1 | Sandisk Solid State Drive 64GB | € 38,50 | € 38,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 517,76 | |
Nummer 27 op de wereldranglijst stroopwafels eten.