Hallo, vorige week kwam de langverwachte update van Android 4 naar Android 5. Toestel is inderdaad behoorlijk sneller geworden, maar dat gaat ten koste van de batterijduur. Ik doe nu maar een uur of 3 met een volle accu, terwijl dit met Android 4 rustig 12 uur was. Ik heb allerlei apps verwijderd, ook de standaard apps van Acer, maar niets helpt. Hoe krijg ik Android 4 er weer op? Ik kan die niet vinden bij Acer, ze reageren niet op Twitter of mail.
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 17-02-2017 09:50)
Hoi, ik heb inmiddels een factory reset gedaan, lastig, want met vol-up en down ingedrukt houden en aanzetten krijg je een Koreaans menu! Bovenin begonnen en ineens een blauwe balk bovenin een hoppa, alles weg zoals ik het wilde. Het lijkt erop dat de apps die door de backup teruggezet zijn goed werken. Ik mis niet veel, alleen een paar WhatsAppjes. Stroomverbruik is beter, nog niet zoals versie 4 was, vanochtend om 6:15 van de lader en nu is er na 70km met Waze aan naar de zaak en de gebruikelijke zooi zoals Facebook, Twitter, WhatsApp en mail nog een 50% over. Als ik vanavond thuis ben zou er minimaal 30% moeten zijn, weer met Waze aan naar huis. Dan zou V5 net zo veel stroom als V4 verbruiken.
Alle reacties
battery stats gewist?
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Hoi, ik heb inmiddels een factory reset gedaan, lastig, want met vol-up en down ingedrukt houden en aanzetten krijg je een Koreaans menu! Bovenin begonnen en ineens een blauwe balk bovenin een hoppa, alles weg zoals ik het wilde. Het lijkt erop dat de apps die door de backup teruggezet zijn goed werken. Ik mis niet veel, alleen een paar WhatsAppjes. Stroomverbruik is beter, nog niet zoals versie 4 was, vanochtend om 6:15 van de lader en nu is er na 70km met Waze aan naar de zaak en de gebruikelijke zooi zoals Facebook, Twitter, WhatsApp en mail nog een 50% over. Als ik vanavond thuis ben zou er minimaal 30% moeten zijn, weer met Waze aan naar huis. Dan zou V5 net zo veel stroom als V4 verbruiken.
Twee weekjes later, na de reset alle apps nagelopen, nu blijkt dat Android 5 dus inderdaad zuiniger is dan zijn voorganger. de telefoon verbruikt nu 60% in een dag ipv bijna 100%. Het werkt dus de reset doet wonderen
Ik verlies mijn root rechten na de update naar 5. Hoe behoud ik die krijg ik die terug na de upgrade?
www.heinemanss.nl
Hebben andere mensen ook dat de telefoon heel vaak de sim kaart 'kwijt raakt'? Ik moet dan mijn code opnieuw invoeren en de tijd is hij ook kwijt (netwerk kwijt geweest denk ik).
Het lijkt vooral te gebeuren als hij in mijn broekzak zit, dus ik vermoed dat hij even niet goed contact maakt ofzo..
Het lijkt vooral te gebeuren als hij in mijn broekzak zit, dus ik vermoed dat hij even niet goed contact maakt ofzo..
Hallo,
Ik heb een acer S56 en ben er niet over te spreken, hij springt ontzettend vaak terug in de tijd (01-01-2010).
Soms 5 keer op een dag en soms een hele dag niet, hij gaat ook heel vaak opnieuw opstarten.
Ik heb nog steeds android 4.4.4 hoe kan ik mijn telefoon updaten?
Rooten werkt ook niet.
Groet Andre
Ik heb een acer S56 en ben er niet over te spreken, hij springt ontzettend vaak terug in de tijd (01-01-2010).
Soms 5 keer op een dag en soms een hele dag niet, hij gaat ook heel vaak opnieuw opstarten.
Ik heb nog steeds android 4.4.4 hoe kan ik mijn telefoon updaten?
Rooten werkt ook niet.
Groet Andre
Verwijderd
ik heb sinds kort een acer liquid jade s56
alleen hij draait nog steeds op android 4.4.4,
als ik hem wil updaten zegt hij: updaten mislukt door netwerk-of serverpobleem. probeer het later opnieuw.
errorcode (0004)
wat kan ik hier aan doen?
bedankt
alleen hij draait nog steeds op android 4.4.4,
als ik hem wil updaten zegt hij: updaten mislukt door netwerk-of serverpobleem. probeer het later opnieuw.
errorcode (0004)
bedankt
Welkom op tweakers.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:55:
Maak even een nieuw topic aan en selecteer daarbij 'vraag'. Je krijgt dan een template te zien, als je dit volledig invult kunnen we je het beste helpen.
Verder is topics kicken en kapen niet toegestaan, dus hier komt een slotje op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.