Vraag

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:00
We zitten er thuis over te denken om een vaste telefoonaansluiting te nemen. Om deze te gebruiken is natuurlijk een toestel nodig. Waar ik erg op gesteld ben geraakt is mijn telefoonboek in Androïd. Wat ik daarom erg handig zou vinden is als je met een toestel eenvoudig het telefoonboek van een of meerdere mobiele toestellen kunt synchroniseren. Wat mij niet handig lijkt is een vast toestel dat op Android draait, wat ik ben tegengekomen draait nog allemaal op ICS en is al jaren oud. Ik heb voor zo'n toestel liever iets met een wat langere economische levensduur :P .

Ik heb gezien dat er een paar Gigasets van Siemens zijn die via bluetooth vCards kunnen ontvangen. Zijn er mensen hier die ervaring met dit soort toestellen hebben en kunnen aangeven of zoiets een beetje goed werkt?

[ Voor 5% gewijzigd door Bananenplant op 10-09-2015 10:49 ]

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiffanylampje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-10 17:05
megakick. Ik ben nu bezig met het syncen van mijn Carddav-contacten via mijn Fritzbox-router die als DECT-basisstation + adressenboek kan fungeren. Ik weet niet of jouw router daar een mogelijkheid voor heeft, maar misschien is dat iets? Ik geloof dat de nieuwere touchscreen-DECT-telefoons van Panasonic en Siemens nieuwere sync-functionaliteiten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:49

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit hoort eigenlijk in MAA thuis. Maar gezien het feit dat het topic bijna één jaar oud is, gaat er gewoon een slotje op.

Dit topic is gesloten.