Voor een familielid moet ik op zoek naar een leuke / goede laptop ter vervanging van hun desktop pc.
Heb zelf echt geen idee waar ik op moet letten qua cpu of merk.
Heb al wel wat in de pricewatch gekeken en de best buy guide, maar misschien dat iemand hier nog wat tips kan geven.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal voornamelijk worden gebruikt voor thuis gebruik ter vervanging van de vast pc.
Laptop zal niet gebruikt worden voor gaming waarschijnlijk, maar zou leuk zijn als er misschien een spelletje op kan draaien.
Ben van plan om windows 10 erop te zetten, dit hoeft niet meegenomen te worden in het budget.
Wat is je budget?
Budget tussen de 4 a 600euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee laptop zal komen te staan op een bureau, misschien dat hij af en toe elders in huis komt te staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst scherm tussen de 15 en 17inch
Liefste hdd met ssd of optie tot ssd, minimaal 500gb hdd
Minimaal 6GB geheugen
Strak design
Kwam zelf de MEDION AKOYA P6647 LAPTOP al tegen, volgens mij best een leuke laptop.
Heb zelf echt geen idee waar ik op moet letten qua cpu of merk.
Heb al wel wat in de pricewatch gekeken en de best buy guide, maar misschien dat iemand hier nog wat tips kan geven.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal voornamelijk worden gebruikt voor thuis gebruik ter vervanging van de vast pc.
Laptop zal niet gebruikt worden voor gaming waarschijnlijk, maar zou leuk zijn als er misschien een spelletje op kan draaien.
Ben van plan om windows 10 erop te zetten, dit hoeft niet meegenomen te worden in het budget.
Wat is je budget?
Budget tussen de 4 a 600euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee laptop zal komen te staan op een bureau, misschien dat hij af en toe elders in huis komt te staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst scherm tussen de 15 en 17inch
Liefste hdd met ssd of optie tot ssd, minimaal 500gb hdd
Minimaal 6GB geheugen
Strak design
Kwam zelf de MEDION AKOYA P6647 LAPTOP al tegen, volgens mij best een leuke laptop.
[ Voor 13% gewijzigd door G.Scholtens op 10-09-2015 10:46 ]