Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop advies: 600euro

Pagina: 1
Acties:

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:05
Voor een familielid moet ik op zoek naar een leuke / goede laptop ter vervanging van hun desktop pc.
Heb zelf echt geen idee waar ik op moet letten qua cpu of merk.

Heb al wel wat in de pricewatch gekeken en de best buy guide, maar misschien dat iemand hier nog wat tips kan geven.

Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal voornamelijk worden gebruikt voor thuis gebruik ter vervanging van de vast pc.
Laptop zal niet gebruikt worden voor gaming waarschijnlijk, maar zou leuk zijn als er misschien een spelletje op kan draaien.
Ben van plan om windows 10 erop te zetten, dit hoeft niet meegenomen te worden in het budget.

Wat is je budget?
Budget tussen de 4 a 600euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee laptop zal komen te staan op een bureau, misschien dat hij af en toe elders in huis komt te staan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst scherm tussen de 15 en 17inch
Liefste hdd met ssd of optie tot ssd, minimaal 500gb hdd
Minimaal 6GB geheugen
Strak design

Kwam zelf de MEDION AKOYA P6647 LAPTOP al tegen, volgens mij best een leuke laptop.

[ Voor 13% gewijzigd door G.Scholtens op 10-09-2015 10:46 ]

• Ugraded
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-11 15:11
Hallo,

De laptop die u heeft uitgekozen heeft geen SSD en dat is wel een must in deze tijd. 6GB RAM geheugen zou genoeg moeten zijn, om iets meer future proof te zijn zou ik toch voor 8GB gaan. Maar de laptop die u heeft gekozen is nu goed genoeg voor uw eisen, alleen de SSD niet maarja een klassieke harde schijf doet het ook wel. :)

Edit:

Een paar laptopjes:

- pricewatch: Acer Aspire E5-521-84TV
- pricewatch: Toshiba Satellite L50D-B-166 (betere gpu dan laptop hierboven, SSD, mijn keuze)
- pricewatch: Lenovo Essential B50-80 (80EW017PMH) (i5)
- pricewatch: HP Pavilion 17-g024nd

Je eigen gekozen systeem presteer ongeveer hetzelfde als de bovenstaande modellen, alleen de Toshiba satellite springt er echt bovenuit

[ Voor 81% gewijzigd door Ugraded op 10-09-2015 20:00 ]

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:05
Die Toshiba is inderdaad wel een leuke, maar de GPU is niet echt super. Dan is die medion beter qua GPU.
Is er een ook een laptop die zowel ssd als hdd kan hebben, of is het makkelijk om ssd te kiezen met externe hdd?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:40
PC4Ukopen schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:43:
Hallo,

De laptop die u heeft uitgekozen heeft geen SSD en dat is wel een must in deze tijd. 6GB RAM geheugen zou genoeg moeten zijn, om iets meer future proof te zijn zou ik toch voor 8GB gaan. Maar de laptop die u heeft gekozen is nu goed genoeg voor uw eisen, alleen de SSD niet maarja een klassieke harde schijf doet het ook wel. :)

Edit:

Een paar laptopjes:

- pricewatch: Acer Aspire E5-521-84TV
- pricewatch: Toshiba Satellite L50D-B-166 (betere gpu dan laptop hierboven, SSD, mijn keuze)
- pricewatch: Lenovo Essential B50-80 (80EW017PMH) (i5)
- pricewatch: HP Pavilion 17-g024nd

Je eigen gekozen systeem presteer ongeveer hetzelfde als de bovenstaande modellen, alleen de Toshiba satellite springt er echt bovenuit
Een ssd is geen must. Ja, je PC voelt snel aan. Maar dit is ook een upgrade doe later kan.

De medion is verder gewoon een goede keuze.

Verwijderd

Ik zag deze: http://www.laptop-kopen.nl/dell-latitude-e6520-i5-2400m, heb je een snelle betrouwbare Dell Laptop voor weinig geld. Voor 450 euro.

Veel voor Weinig

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:46:
Ik zag deze: http://www.laptop-kopen.nl/dell-latitude-e6520-i5-2400m, heb je een snelle betrouwbare Dell Laptop voor weinig geld. Voor 450 euro.

Veel voor Weinig
Ik zou toch even goed lezen, deze laptop is "refurbished". oftewel, teruggebracht, nagekeken en weer te koop gezet. volgens mij gaat het ook nog eens om een ouder model.

Misschien is dit leuk om te bekijken,
http://shop.lenovo.com/nl...0/?sb=:000000F0:00000447:
Denk er wel om dat bij aankop er slechts 1 jaar garantie bij zit, dit kun je aanvullen voor een aardig bedragje.
voor 600 heb je er een met een i5, 4gb ram (zelf makkelijk te upgraden tot 8gb) en voor 20 euro meer heb je een HD scherm :D

Kijk het even door, succes! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 20:26 ]

Pagina: 1