Toon posts:

usb 3.0 switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toshiba dynadock aangekocht omdat ik hier mijn laptop dan aan kan hangen en vervolgens met 3 schermen kan werken. De aansluiting gebeurd via een usb 3.0.

Nu had ik hier graag mijn desktop ook mee verbonden, maar ik zie het niet zitten om telkens onder het bureau te kruipen om dan de usb3.0 te gaan zoeken en in mijn laptop te steken.

de kostprijs heeft geen belang.

Heeft er iemand een idee of er iets bestaat waardoor het mogelijk wordt om te kiezen welke pc/laptop ik naar de dynadock lijdt?

alvast bedankt,

met vriendelijke groeten,

Stadsmens

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 14:46
Wat zegt google als je zoekt op de titel van dit topic?

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Pricewatch > Componenten en randapparatuur > randapparatuur > Usb- en Displayport-hubs.

Was niet zo moeilijk toch?

http://tweakers.net/categ...JKxmaWFko6ShYGRmVJsbW0tAA

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:38

DizzyWeb

Ondertiteld

Als ik het goed begrijp wil je dus iets waarmee je 1 usb3 device aan 2 machines tegelijk kan hangen, om makkelijk te wisselen, toch? In dat geval is een usb hub natuurlijk geen oplossing, dat is om meerdere devices aan 1 usb poort te hangen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Man man, gewoon ff googlen toch ?
http://www.allekabels.nl/...Oav5c6G7McCFcWVGwodtgQOvw

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02 14:12
Het is een beetje vaag omschreven, maar ik denk juist dat je een KVM-switch nodig hebt.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee dat heeft hij niet nodig, hij heeft een dockingstation die met usb 3.0 verbonden is met de laptop. Hij wil wisselen naar de pc, dat kan met een usb 3.0 switch.
Pagina: 1