In jullie stukkie staat starten vanaf 64GB, nu heb ik verschillende bronnen gelezen dat hij start met 32GB.
De auteur is aan het slapen, ik heb het even aangepast. Dank, scherp gezien!
Edit: ik bedoelde dus niet dat hij niet aan het opletten was, hij is letterlijk in slaap en daarom antwoord ik

(het is in de VS rond vier uur 's nachts)
Dit lijkt me meer jouw gevoel dat spreekt? Is het niet beter om het wat dit betreft bij feitelijkheden te houden, juist omdat de eerdere technieken en de tijd waarin de uitspraak werd gedaan ver achter ons liggen?
Welk gevoel spreekt dan? Een feitelijkheid is dat Jobs een stylus in het openbaar meerdere malen heeft afgekeurd en dat Apple nu een stylus presenteert. Frappant betekent volgens de Van Dale opvallend en heeft geen uitgesproken positieve of negatieve connotatie. Ik ben het met Wout eens dat het opvallend is om de door hem genoemde reden.
Dat de stylus in gebruik is op een groter, capacitief scherm en meer soorten input ondersteunt, doet daar niets aan af. Het is een pennetje voor input op een touchscreen en - als ik iets dieper duik - blijven de bezwaren van Jobs staan: je moet hem pakken, opbergen en je kan hem kwijtraken. Jobs wees de styli van toen niet af op de technologie achter het gebruik, maar op de manier waarom je hem gebruikt - en die is nu exact hetzelfde als toen
[
Voor 5% gewijzigd door
arnoudwokke op 10-09-2015 12:53
]