PS3 systeemupdate mislukt; loop

Pagina: 1
Acties:

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Beste tweakers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een PS3 en vandaag probeerde ik een systeemupdate te doen. Het downloaden hiervan ging goed, maar tijdens het installeren ging het ineens mis.

De ps3 geeft nu aan dat ik hem opnieuw moet opstarten zodat de update zich kan herstarten en het dus opnieuw te proberen. Als dit niet lukt moet ik de foutcode opschrijven en met de technische dienst van Sony contact opnemen. De foutcode is 8002F310. Misschien komt het mensen bekend voor?

Nou heb ik wat research gedaan en het schijnt dat je via USB een update kunt proberen via Safe mode van de PS3. Maar in deze safe mode kom ik zelfs al niet meer in, want ook na de 2 'piepjes' gaat ie weer proberen te updaten.
Ik ben nu bang dat mijn ps3 gebricked is en ik hem kan weggooien. Is er iemand die mij nog raad kan geven?

Groet, Ruben

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06 01:07
Google is your friend.

http://lmgtfy.com/?q=PS3+8002F310+fix

2e linkje. Succes.

Spuit 11, had je bericht niet verder gelezen! Het is bedtijd, sorry!

[ Voor 130% gewijzigd door ToasterxD op 10-09-2015 00:26 ]

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:47

D4NG3R

kiwi

:)

lmgtfy linkjes worden hier niet gewaardeerd, maar in dit geval is dit inderdaad een kwestie van zoeken op Google of contact opnemen met Sony. Sowieso 2 stappen welke handig zijn om uit te voeren voordat je hier een topic opent.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 00:33

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
pff, dus het komt erop neer dat ik de ps3 zelf moet openmaken om de hdd eruit te halen en een nieuwe moet bestellen en daar de software op zetten om dit probleem op te kunnen lossen. Niet echt iets waar ik me in kan vinden..
En natuurlijk heb ik al op google gezocht naar antwoorden maar ik kan dus niet in Safe Mode komen, wat op google staat en mijn ps3 heeft geen garantie meer, dus contact opnemen met Sony zit er ook niet echt in.