Kan iemand mij vertellen hoe ik op de note 4 sm-n910f de hd voice aan moet zetten? Ik heb android 5.1.1 en zit bij KPN. Ik heb al op verschillende site gelezen dat je iets in het service menu moet doen. Alleen heb geen idee wat. Telefoon is niet geroot.
Is er niemand die dit weet. Ik heb het hele internet al af gezocht. Ik kom alleen tegen dat je in het service menu wat moet doen. Dat werkt niet bij mij en kom dat bij veel meer mensen tegen op internet. Wie weet wat ik nu moet doen? Ik zag dat het met rooten misschien wel zou kunnen dat doe ik liever niet.
Verwijderd
Er is iemandEgbert Jan schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:48:
Is er niemand die dit weet. Ik heb het hele internet al af gezocht. Ik kom alleen tegen dat je in het service menu wat moet doen. Dat werkt niet bij mij en kom dat bij veel meer mensen tegen op internet. Wie weet wat ik nu moet doen? Ik zag dat het met rooten misschien wel zou kunnen dat doe ik liever niet.
Heb Ik al geprobeerd onder android 5.0.1 werkt die mogelijkheid prima. Ik heb Android 5.1.1 en daar werkt dit niet meer helaas.
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 23:52:
[...]
Er is iemandMisschien werkt deze manier: http://forum.xda-develope...galaxy-note-4-hd-t2919157 of heeft u die al geprobeerd?
Verwijderd
Daarom draai ik Kitkat ik snap die hele hype niet van Android 5.
Ik vond hem voor de Note 4 maar slecht...accu dramatisch kan nog wel even doorgaan.
Ik vond hem voor de Note 4 maar slecht...accu dramatisch kan nog wel even doorgaan.