Ik las in een ander topic dat je de gegevens in de agnda van uotlook 2000 kunt exporteren naar je palm. Is dat echt mogelijk, en zo ja hoe krijg je dat voor elkaar???
Na overleg deze maar naar [url="/listtopics.php/33"]Gadget Talk[/url] verplaatst
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mijn Palm IIIxe synchroniseerd als ik een zogenaamde hotsyncoperatie uitvoer automatisch alles met Outlook (express in dit geval) dus adressen en e-mail.
De agenda van Outlook gebruik ik niet maar ik meen me te herinneren dat je dat in de setup van Palm aan kan geven wat er precies gesynchroniseerd moet worden.
Succes
De agenda van Outlook gebruik ik niet maar ik meen me te herinneren dat je dat in de setup van Palm aan kan geven wat er precies gesynchroniseerd moet worden.
Succes
There is no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Ja dat kan, kun je idd bij de setup instellen als ik me goed herinner (heb mn palm (m100) al een tijdje niet meer gebruik, maar had dit vroeger wel dus t kan zeker)
Verwijderd
Met een Palm III xe is het zeker mogelijk, dit kun je volgens mij aangeven in je PalmDesktop Software.
Verwijderd
Met je hotsync gaat dat inderdaad perfect!
rechtermuis op je hotsync icoon om je instellingen aan te passen.
Is het trouwens al iemand gelukt om Outlook van Office XP te synchen?
rechtermuis op je hotsync icoon om je instellingen aan te passen.
Is het trouwens al iemand gelukt om Outlook van Office XP te synchen?
Verwijderd
Met het proje intellisync kun je je palm/visor later syncen met diverse mail systemen. MS outlook en Lotus Notes bijvoorbeeld.
ik heb hierzo een velo 1, en die syncht uitstekend met de office xp, dmv hpc explorer dus t is uitstekend mogelijk
Daarvoor moet je het pakketje PocketMirror hebben.. zit volgens mij gewoon standaard bij de Palm software. Mocht je een oudere Palm hebben kun je Desktop To Go gebruiken (werkt trouwens ook op nieuwe Palms hoor).
Ikzelf gebruik Desktop To Go om dat ik nog een oud kreng heb (PalmPilot van US-Robotics).
Ikzelf gebruik Desktop To Go om dat ik nog een oud kreng heb (PalmPilot van US-Robotics).
Pagina: 1