"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
hopelijk heb je er iets aan.
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Verwijderd
Heeft je modem een andere netwerk nummer (weet niet hoe je dat in het echt noemt) dan je router? Bij mij thuis 2 netwerken. Eentje is xxx.xxx.0.x. De andere xxx.xxx.1.x
Staat upnp aan in je router of heb je porten geforward?
Wat simpeler zonder gedoe in netwerken: tweede kabel van router terug naar PC? Beetje raar misschien maar dan ben je wss direct klaar.
Ik weet iig dat je met deze route PC -> een router -> homeplug -> switch -> One aan de praat kan krijgen. Zo is het bij mij namelijk. Heb mijn One eenmaal via IP adres in de app moeten aanwijzen. Vanaf toen werkte het prima.
Ik denk dat je bedoelt met kabel van router naar pc dat ik elke keer als ik wil xbox streamen dat ik dan van internet kabel moet wisselen of begrijp ik dat verkeerd?
Verwijderd
Ik bedoelde een tweede inet kabel van PC naar router. En je PC los halen van modem. Gok dat je PC en One elkaar dan direct zien. Net zoals ze elkaar zoen als ze beiden op je modem aangesloten zijn.
Of wat eerder werd gezegd: PC op modem laten en een switch tussen je router en modem hangen. Dan je One aan de switch hangen. Zou moeten werken maar dat levert een extra apparaat op. Is ook een wat inefficiente oplossing.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2015 20:12 ]
Dat geval router als AP/switch laten werken dat alles IP krijgt van je modem, dan vinden ze elkaar gewoon ongeachte waar je ze in hebt zitten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 10% gewijzigd door Broodje_Aap op 09-09-2015 21:12 ]