Devialet Phantom

Pagina: 1
Acties:
  • 1.951 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:46
Onlangs las ik een artikel over het draadloze speakers systeem de Devialet Phantom. Dit zou voor indrukwekkende geluidsbeleving zorgen en grenzen verleggen in de audiowereld.
Watzijn de meningen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 18:25

Jag

Ik zie niet wat het voordeel is. Er staan alleen maar vage bewoordingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsteensma
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-03 14:22
Jag schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:11:
Ik zie niet wat het voordeel is. Er staan alleen maar vage bewoordingen.
De voordelen zijn er wel degelijk! Ik heb zelf de SILVER Phantom hier thuis staan (eentje) en het geluid is fan-tas-tisch! Ga eens naar een showroom om de Phantom te beluisteren voordat je dit soort dingen post.

Als mensen het op prijs stellen, kan ik later wel een uitgebreide review plaatsen. Helaas kan dit niet via de Tweakers-website zelf, aangezien de Phantom niet te vinden is in de database... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:44
1700 voor Bluetooth speaker :') Met alle respect alleen mensen die onder doelgroep van Bose en Bang Olufsen vallen kopen dit om te patsen. Voor 200 koop je Bluetooth speaker van Sony of willekeurige merk en stop die 1500 in 2 vloerstaanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsteensma
Ja, wat je zegt is allemaal leuk en aardig, maar ga nou eerst eens luisteren naar hoe geweldig deze speaker klinkt. Eén Phantom is al geweldig. Ik kon niet geloven wat ik hoorde in de showroom. Kun je nagaan als je er twee bezit. Dan weet je helemaal niet wat je meemaakt. Voor onze woonkamer is dit echter totaal niet nodig. Eén Phantom is makkelijk in staat om ons huis te vullen met vol en helder geluid.

Ik heb de Phantom helemaal niet gekocht om te patsen, zoals jij stelt, maar om de formidabele geluidskwaliteit. Muziek en films klonken nooit eerder zo mooi in mijn huiskamer. Maar goed, veel succes met je Bluetooth-speaker van 200 euro en je vloerstaanders. :') Ik heb voor iets meer geld één(!!!) elegante speaker in de huiskamer staan in plaats van die lompe dingen.

De SILVER Phantom is trouwens €1990,- en niet €1700... dat is de standaard (witte) versie.

[ Voor 19% gewijzigd door dsteensma op 21-09-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
dsteensma schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:50:
Als mensen het op prijs stellen, kan ik later wel een uitgebreide review plaatsen. Helaas kan dit niet via de Tweakers-website zelf, aangezien de Phantom niet te vinden is in de database... :F
Geen enkel probleem. Meld het product aan op http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ en daarna kun je wel een review plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsteensma
S1NN3D schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:07:
[...]

Geen enkel probleem. Meld het product aan op http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ en daarna kun je wel een review plaatsen.
Oké bedankt, heb ik bij deze gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:30

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Link je de review hier zodra je hem hebt gemaakt @dsteensma ? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsteensma
Priyantha Bleeker schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:55:
Link je de review hier zodra je hem hebt gemaakt @dsteensma ? Ben wel benieuwd.
Ja, dat zal ik doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:05

FeaR

In GoT we trust

Dan wachten we de review af en mogelijk kan er aan de hand daarvan een nieuw topic worden geopend. Voor nu, met deze opzet, is de aanzet in ieder geval te kaal om als zelf staand topic te overleven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.