Toon posts:

Welke Linux Distro

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte lezer,
Welke Linux distro zal ik gebruiken voor een Apache server gericht op veiligheid zoals hacking en DDoS aanvallen?

Met dank voor het antwoord.

HansieB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1ng
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
OpenBSD met (zijn eigen) httpd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:40
Hangt er vanaf, ga je alleen static files serveren? Of heb je ook nog iets als PHP er onder nodig? Natuurlijk hangt het er ook vanaf hoeveel ervaring je hebt. Al met al een beetje een beknopte vraag met te weinig achtergrond informatie.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:16

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Deze vraag komt zo vaak terug dat we er een apart topic voor hebben ( Het grote welk OS ( bijvoorbeeld linux distro) topic deel 7 ) en daarom sluit ik dit topic.

Overigens verwachten we hier op Tweakers wel dat je zelf een goede voorzet geeft en bijvoorbeeld laat zien wat je zelf al hebt uitgezocht.

Maak dus even een nieuwe post aan in Het grote welk OS ( bijvoorbeeld linux distro) topic deel 7 en omschrijf duidelijk welke distributies je al bekeken hebt, op welke aspecten je hebt gelet en waarom de distro's je hebt geprobeerd niet geschikt. Deze vraag gaat vooral over persoonlijke smaak dus laat vooral ook weten wat jíj belangrijk vindt.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Dit topic is gesloten.