Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Hallo,

Even een nieuw topic voor Ubuntu phones.

Blijkbaar zijn er al Ubuntu Phones te koop: Link

De Meizu MX4 Ubuntu edition is enkel verkrijgbaar in Europa: link
Qua specs ziet het er goed uit.

1) Iemand al één gekocht of ervaring met Ubuntu on Phone?
2) Misschien iets voor Tweakers om een toestel aan te schaffen of een test toestel van Meizu te ontvangen en er een review over maken?

Groeten,
eYaTed

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-11 09:40

Auredium

Informaticus Chaoticus

Tweakers heeft de eerste BQ etelefoon gereviewed.

video: Ubuntu voor smartphones: Aan de slag met de eerst Ubuntu-phones

De huidige Ubuntu telefoon missen integratie met het desktop platform. Eind dit jaar komen modellen uit die dit wel hebben. Die modellen kijkt eigenlijk iedereen die interesse heeft in Ubuntu naar uit. Als de nieuwe modellen betaalbaar zijn wil ik er iig wel 1 hebben en wellicht ook een reviewtje voor schrijven.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:15
Wil je af van je S3? ;)

Al ben ik zelf eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar de Ubuntu Phones.
Maar vind 170 euro nog te veel om het gewoon even uit te proberen.

Verwijderd

Het telefoon-in-cradle-plaatsen en dan een volledige desktop hebben staat mij ook wel aan. Ik kijk in ieder geval straks met interesse naar de eerste reviews uit.

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Dank u voor de antwoorden ;)

Een ander uitgebreide review. Nog even wachten dan maar.

Off-topic:
Momenteel nog niet, Extreme rom met eigen customization loopt nu eindelijk goed :)

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Dus iemand nog plannen om een wat uitgebreide forumpost te maken voor Ubuntu Phone of zal ik dat ffkes maken? :P

Verwijderd

Ik denk dat het zeker nuttig is om een uitgebreide OP te maken. Ik heb de laatste tijd niet zo veel meer gehoord over een telefoon met Ubuntu erop. Het liefst zou ik gewoon ergens een installatiebestand van downloaden en dan de boel kunnen installeren, maar zo werkt het blijkbaar (nog) niet in telefoon/tablet land.
Het zou zo mooi zijn om een telefoon net zo van een OS te kunnen voorzien als bijvoorbeeld een nieuwe laptop of pc.

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Heb hem net gemaakt en zal hem nog later meer aanpassen met allerlei nieuwtjes :D
Pagina: 1