Heb problemen met het binnenhalen van email via mijn zakelijke account. Mijn provider werkt voor webmail met Roundcube. Daar zie ik dat ik diverse mails heb ontvangen die ik echter niet kan binnenhalen met Outlook 2007. De mail die ik binnenkrijg heeft een onjuist tijdstip, het laatste bericht dat vanochtend om 08.05 is verzonden heeft als tijdstip vanavond 18.16 uur. Dit probleem heb ik niet met mijn twee andere accounts: van hccnet en kpnmail. Die mails komen wel binnen en met de juiste tijd.
Wat zegt je provider hierover?
Het lijkt erop dat de datum/tijd-settings op hun server het even laten afweten. En dat is niet iets dat je client-sided kunt oplossen.
Het lijkt erop dat de datum/tijd-settings op hun server het even laten afweten. En dat is niet iets dat je client-sided kunt oplossen.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Volgens de ontwerper van mijn website, die de hosting heeft uitbesteed, zou het aan mijn kant fout zitten. Maar weet niet hoe
Hasl je alledrie de mailaccounts op met Outlook? Indien ja is het verhaal van je ontwerper al onderuit gehaald.Als het probleem lokaal speelt zouden al je mailaccounts getroffen zijn.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Ik heb niet meteen het gevoel dat dit aan jou kant zou zitten maar voor de zekerheid: alle tijdsinstellingen van je systeem kloppen wel gewoon? Heb je het nog met mails die van specifieke afzenders afkomstig zijn of speelt het voor alle mails?
Voor nu verplaats is je topic even naar CSA omdat het niet meteen een probleem lijkt met het Windows operating system. Maar als je andere mailaccounts wel naar behoren werken lijkt het issue niet aan jou kant te liggen en dan heb je kans dat je topic nog verder verplaatst gaat worden
Voor nu verplaats is je topic even naar CSA omdat het niet meteen een probleem lijkt met het Windows operating system. Maar als je andere mailaccounts wel naar behoren werken lijkt het issue niet aan jou kant te liggen en dan heb je kans dat je topic nog verder verplaatst gaat worden
Ok. met de andere mailaccounts heb ik dat probleem niet. van de mailaccount via Roundcube komen sommige mails wel binnen (met tijd die vooruitloopt), andere niet, ook als het om dezelfde afzender gaat.
Pagina: 1