Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• hanssen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-11 15:05
Beste tweakers,

Wegens mijn job moet ik in de nabije toekomst in Nederland gaan wonen. 8)7
Omdat ik graag Mobiel internet gebruik was ik op zoek gegaan naar Belgische en Nederlands gsm abonnementen die dit over heel Europa tegen een schappelijke prijs aanbieden. Rarara dit heb ik NIET gevonden.
Na lang te zoeken ben ik bij het volgende uitgekomen "Local breakout"
Ik zou dus mijn Belgische abonnement behouden en een LBO doen bij een nederlandse provider ivm mijn mobiele data.
Nu heb ik een vraagje naar jullie toe aangezien ik zeer weinig terug vindt over dit onderwerp op het world wide web;

Kennen jullie Nederlands providers die alleen datapacks aanbieden tegen een vaste pijs en hebben jullie hier toevallig ook prijzen van?

Dankje bij voorbaat en ik hoop indien er een goedkope manier gevonden wordt dit ook andere Tweakers kan helpen.

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:27
Het ligt eraan wat je nodig hebt aan data, en wat noem jij een schappelijke prijs? Er zijn wel wat aanbieders die nu data over de grens ook ondersteunen, maar wat zijn je eisen verder?

LBO ken ik zelf niet dus kan ik je ook geen advies over geven.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 19:19
NL providers moeten het accepteren maar geen enkele provider biedt het aan.

• hanssen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-11 15:05
I-King schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:18:
Het ligt eraan wat je nodig hebt aan data, en wat noem jij een schappelijke prijs? Er zijn wel wat aanbieders die nu data over de grens ook ondersteunen, maar wat zijn je eisen verder?
+-2Gb data en met al het bellen, smsen en data europees te gebruiken rond de 40 euro

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Tmobile bied een abbo aan met bellen/sms voor in heel europa, met een extra bundel kan je 500Mb data krijgen voor in europa, naast de bundel die alleen in NL geldt. Dit komt enigzins in de buurt van waat je wilt denk ik, anders is een dual sim de beste oplossing.

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:27
Net te laat zie ik, maar anders ipv dual sim is deze module ook nog een optie: https://www.kickstarter.c...-way-you-use-smart-phones
Pagina: 1